FOTO: Caravana Experience Romania a ajuns în Bistrița-Năsăud! 50 de jurnaliști, bloggeri și vloggeri recunoscuți la nivel mondial ne-au vizitat! În ce zonă a județului au poposit și cine i-a primit?

Experience Romania este cel mai mare proiect de promovare turisticã a României, aflat la prima ediție, care se desfãșoară până pe 5 noiembrie în mai multe zone din țarã.

Misiunea proiectului este de a promova România și de a o ridica la rangul celei mai căutate destinații turistice din Europa de Est. Astfel, în cele două săptămâni, peste 50 dintre cei mai influenți bloggeri, vloggeri, instagrammeri, snapchatteri și pasionați de călătorie din lumea întreagă vor experimenta o parte dintre cele mai frumoase atracții ale României, vor interacționa cu profesioniști creatori de conținut și profesioniști din domeniul turismului.

Caravana Experience Romania a ajuns astăzi și în județul Bistrița-Năsăud și a vizitat Colibița și Ținutul Contelui Dracula, președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Emil Radu Moldovan, fiind o gazdă bună pentru vizitatori.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Caravana Experience România, cel mai mare proiect jurnalistic independent care promovează locuri, obiceiuri și frumuseți din România, prin intermediul a 50 de jurnaliști, bloggeri și vloggeri recunoscuți la nivel mondial! Aceștia nu puteau rata în călătoria din România, Ținutul Contelui Dracula și minunata stațiune Colibița! Am avut bucuria ca alături de staff-ul Castelului Dracula să îi primesc pe oaspeții noștri, care vor duce povestea acestor locuri unice la peste 80 de milioane de oameni din întreaga lume prin intermediul canalelor de socializare Facebook, Snapchat, Twitter, Youtube, dar și prin cel al ziarelor online sau print! Le-am urat un bun venit pe urmele lui Jonathan Harker și a Contelui Dracula, în una dintre cele mai frumoase zone din Europa, Pasul Tihuța!” a precizat prin intermediul Facebook președintele Emil Radu Moldovan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Experience Romania este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea României. Proiectul este implementat cu ajutorul sponsorilor și partenerilor, care au făcut toate acestea posibile, incluzând cazarea, locații pentru evenimente, asigurarea meselor și transportului.

Turiștii străini au cheltuit 2,6 miliarde de lei în România în 2017, demonstrând că România are atracții ce merită promovate. Experience Romania este proiectul care pune România pe harta destinațiilor de top ale călătorilor.

”2,5 milioane de turiști au vizitat România în 2016. În prima jumătate a anului 2017 numărul lor a crescut cu 10.9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În aceste șase luni, cei 1.2 milioane de turiști străini au cheltuit în total 2.6 miliarde de lei, arată datele Institutului Național de Statistică. Potențialul României drept destinație turistică de top rămâne, însă, neexploatat, în nevoie de inițiative care să aducă țara în atenția călătorilor. Dintre toți turiștii străini care vizitează România, 88.9% provin din Europa, majoritatea preferând să viziteze atracții din București, județele Brașov, Sibiu, Timiș sau Cluj. Există un interes evident în tot ceea ce țara are de oferit, motiv pentru care Experience Romania își propune poziționarea României drept destinația preferată a turiștilor în Europa de Est” spun cei care au demarat proiectul Experience Romania.

Sursa foto: Facebook – Emil Radu Moldovan