HOPA! Ioan Turc se ia de Radu Moldovan pe subiectul NENOROCIȚII și Centura de Sud: „să-și ceară scuze pentru vocabularul de MAIDAN prin care a jignit 90% din cetățenii Bistriței! „

Președintele PNL Ioan Turc a susținut astăzi o conferință de presă în care i-a cerut lui Radu Moldovan să prezinte scuze tuturor bistrițenilor pe care i-ar fi numit NENOROCIȚI. Președintele Consiliului Județean a declarat că anumiți nenorociți s-au opus centurii de sud a Bistriței, declarație cu dublu-sens ce poate face referire la liderii PDL-ului de-atunci sau la cetățenii care NU și-au dorit ca centura de sud să se realizeze pe traseul propus de Crețu.

Opoziția speculează cuvintele lui Radu Moldovan și îi cer acestuia să-și ceară scuze public față de 90% din locuitorii orașului Bistrița, pe care i-ar fi jignit când i-a numit nenorociți!

Cred că ar fi o modalitate destul de palidă de a-și cere scuze pentru vocabularul de maidan pe care l-a folosit cu privire la 90 din cetățenii Bistriței care NU au fost de acord cu realizarea unei centurii ocolitoare prin Pădurea Codrișor… NU că n-au fost de acord cu realizarea unei centuri ocolitoare așa cum se inspiră în mod nejustificat! Vreau să-i amintesc domnului Radu Moldovan faptul că în septembrie 2013, PSD-ul a organizat un referendum în care oamenii au fost întrebați dacă sunt de acord cu realizarea centurii ocolitoare prin Pădurea Codrișor. S-a dorit la acel referendum ca întrebarea să sune foarte simplu: sunteți de acord cu realizarea centurii ocolitoare Bistrița Sud? Consilierul municipal Sorin Hangan a solicitat ca întrebarea să fie exhaustivă, adică să fie precizat și traseul centurii ocolitoare. Bistrițenii s-au prezentat într-o pondere de 13 la sută la acel referendum iar scorul a fost foarte strâns între cei care au spus da și cei care au spus ba. Ei, în aceste condiții spun domnului Radu Moldovan că i-a jignit pe aproximativ 90 la sută din bistrițenii cu drept de vot” a declarat Ioan Turc.

Ioan Turc a evitat să răspundă concret la posibilitatea ca Radu Moldovan să se fi referit la conducerea PDL de la acel moment, care a reușit să stopeze acest proiect prin retragerea unui certificat de urbanism din ordinul lui Liviu Rusu. Acest lucru a tergiversat planurile administrației locale, care a fost nevoită să refacă traseul așa-zisei centuri și astfel, finanțarea NU a mai fost accesată.

„Această sintagmă folosită la plural lasă loc de interpretări! „a completat Turc.

t6

harta-traseul-centurii-bistrita-579x400

 

 

 

 

 

 

Cine sunt „nenorociții”: Declarația lui Radu Moldovan, cuvânt cu cuvânt!

p1”Din păcate, acest municipiu a fost blocat ani de zile de dispute politice, astăzi Bistrița este blocată din punctul de vedere al circulației din cauza unor nenorociți care au blocat prin diferite tertipuri realizarea unei centuri. Nu repede ne mai întâlnim cu povestea asta. Interese de grup au blocat un proiect extraordinar. Populismele ieftine că distrugem Pădurea Codrișor ne duc în situația în care s-a distrus orașul. Nu există așa ceva, nu se distrugea nicio pădure, există legislație care prevede clar că dacă ai tăiat un ha de pădure plantezi trei. Stabilizam dealul Codrișor, aveam o nouă zonă de extindere a orașului, dar nu s-a putut din cauza unor nenorociți, îmi cer scuze pentru termen dar nu găsesc unul mai bun. Ne-no-ro-ciți!” a spus Radu Moldovan la ședința Organizației Municipale a PSD!

Centura de Sud a Bistriței, un MEGA-eșec pentru care alții sunt de vină, în opinia PSD-ului! 

https://www.youtube.com/watch?v=ODm_z6MMXQk

PSD-iștii  încearcă să arunce vina pe administrația Liviu Rusu pentru proiectul eșuat al Centurii de Sud a Bistriței și folosesc acest subiect de fiecare dată când li se cer soluții pentru traficul sufocant din municipiu. Proiectul centurii de sud a fost contestat de o mare parte a opiniei publice. Principalele motive:

– traseului propus ar fi afectat Pădurea Codrișor

–   costurile estimate erau enorme: 170 de milioane de euro pentru 14 kilometri (adică un preţ de 11,6 milioane Euro/km, mai mare decât al autostrăzilor construite în zonă de munte!!!)

– Varianta Sud 2 ar fi avut aproximativ 5 km din traseu în intravilan,  prevedea o singură bandă pe sens la un preț/km exorbitant, mai mare decât la autostrăzi și nu corespundea cerințelor actuale, de minim 2 benzi pe sens (cum e prevăzut dealtfel și în Masteplanul de Transporturi.

 

La referendumul organizat, prezența la vot a fost de doar 13, 86%, în cele 16 ore în care secțiile de votare au fost deschise. Referendumul NU a fost validat deoarece prezența la urne NU a depășit pragul de 50% plus 1.  Conform datelor oficiale ale Biroului de Circumscripție nr.1 Bistrița (58, 02 %) au fost de acord cu realizarea proiectului variantei ocolitoare, în timp ce 40, 56% au spus „NU” inițiativei.

 

Citiți și: 

ccretzu-501x400

Radu Moldovan și-a arătat MUȘCHII: PSD-iștii din sală au votat la comandă o propunere fictivă de accesare a unui împrumut pentru modernizarea străzilor din municipiu, la pachet cu bani din bancă pentru Aqualand! Ovidiu Crețu s-a ofticat și i-a tras-o în DIRECT: “Așa a făcut Vasile Moldovan în anul în care a pierdut alegerile!”

 

 

3 comments

  1. Faptul ca Bistrita nu are o centura ocolitoare se datoreaza primarului Cretu, care s-a cramponat prosteste de varianta 2 Sud prin Padurea Codrisor, care pe langa faptul ca nu respecta criteriile minime pentru o centura ocolitoare, era extrem de costisitoare, datorita problemelor legate de alunecarile de teren, ca sa nu mai vorbim de cerintele impuse de protectia mediului. Faptul ca solutia lui Cretu cu „Centura neocolitoare” prin adurea Codrisor era idioata este confirmat si de Masterplanul pentru transporturi, in care figureaza pe lista priorităţilor infrastructurii rutiere pentru Bistrita un drum expres intre Dej si Bistrita care include si centura ocolitoare cu doua benzi pe sens. Prin dfinitie, drumurile expres sunt drumuri naţionale rezervate exclusiv circulaţiei autovehiculelor care nu deservesc proprietăţi riverane şi care au două sensuri de circulaţie cu cel puţin două benzi pe sens, separate de un spaţiu median, şi nu intersectează la nivel nicio altă cale de comunicaţie, iar intrarea şi ieşirea autovehiculelor este permisă numai cu acces dreapta, în locuri special amenajate. Prin urmare, este necesara reconsiderarea traseului viitoarei centuri ocolitoare a Bistritei care la randul ei trebuie sa indeplineasca standardele pentru drumuri expres, dar sa respecte si standardele de cost. Cat priveste limbajul badaranesc al lui Radu Moldovan, n-ai ce sa astepti mai mult de la un chelner.

  2. Cam subtire Turc. De la liderul pnl asteptam o critica constanta la acest psd care minte non stop

  3. Felicit pe domnul Ion Turc, așteptăm cu toții scuze nu doar pentru această intervenție ci și pentru atitudinea neglijentă ,iresponsabilă, neprofesională în care sunt cheltuiți banii publici .Nu am văzut public nici un raport sau audit prin care să fie publice cifrele / sumele / folosite, furate, aruncate, negestionate corect de către cei puși de noi să execute lucrările. Totul este de mântuială, prost executat, cu reparații ulterioare inadmisibile… Nu știm ca cineva să fi plătit ceva pentru proasta execuție .