Ultimele noutati

GATA cu statul la coadă și stress-ul la impozite, taxe și AMENZI. Se vor putea plăti on-line!

sediu venituri

Primăria Bistrița a organizat o licitație pentru servicii bancare în vederea eficientizării încasărilor. Contractul este estimat la 107.000 de lei fără TVA, iar firma câștigătoare va monta echipamente POS pentru plata cu cardul a taxelor și impozitelor. De asemenea, aceste taxe se vor putea plăti on-line și astfel se va putea evita aglomerația de la ghișeele Direcției Taxe și Impozite.

Caietul de sarcini are ca obiect achiziționarea următoarelor servicii:

Serviciul de plata on-line cu cardul a impozitelor și taxelor locale prin intermediul dispozitivelor de plată POS;

Servicii de acceptare de plăți electronice, de către instituțiile de credit, prin Sistemul Național Electronic de Plată online(www.ghiseul.ro) a taxelor și impozitelor utilizând cardul;

.Echipamente decitire a cardurilor (POS) vor fi montate la sediile Primăriei Bistrița:

– Direcția Economică Venituri-  str. Al. Odobescu nr. 17, Bistrița – 3 buc;

– Direcția Patrimoniu-  str. Gh. Șincai nr. 21, Bistrita – 1 buc;

Condițiii obligatorii pentru firmele interesate de contractul cu Primăria Bistrița:

 

primaria-bistrita-nou

DSC014381-440x247

 

 

 

 

 

 

– acceptarea la plată a oricăror carduri de debit/credit: Visa, MasterCard în orice moneda, emise în țară sau în străinătate;
– asigurarea de asistență telefonică de specialitate 24h/ 24h (call-center) posesorilor de carduri bancare, din partea instituției de credit acceptatoare de
– plăți electronice, privind decontarea tranzacțiilor de plată;
– definerea unor mijloace proprii de analiză a tranzacțiilor (sistem de control pentru prevenirea și detectarea timpurie a fraudelor);
– semnalarea imediată a fraudelor/suspiciunilor de fraudă a tranzacțiilor de plată cu cardul;
– oferirea unor propuneri pentru măsuri de soluționare a eventualelor erori în operațiunile de tranzacționare on-line aferente încasărilor prin intermediul SNEP;
– virarea sumelor încasate prin intermediul SNEP din contul colector al achizitorului beneficiar deschis la instituția de credit acceptatoare de plăți electronice în contul colector al acestora deschis la Trezoreria Municipiului Bistrița se realizează printr-o singură tranzacție, în maximum o zi lucrătoare de la data autorizării tranzacțiilor de către operatorul SNEP;
– instituțiile de credit au obligația de a fi înregistrate în SNEP la momentul depunerii ofertei;
– ofertantul va prezenta certificarea 3D-SECURE în vederea acceptării plăților online cu cardul
– să asigurare relațiile fluxurilor informaționale în relația SNEP cu instituțiile de credit acceptatoare de plăți electronice;
– transmiterea zilnică în format digital către achizitor, a unui fișier de detalii, cuprinzând toate tranzacțiile încasate pe contul colector unic al
– achizitorului în ziua respectivă. Fișierul va conține cel puțin următoarele informații: referința tranzacției-numărul dovezii de plată (RRN), suma, data autorizării, cod autorizare, nr. cont colector, indicator pentru tipul tranzacției (debit sau credit).
– asigurarea transmiterii electronice a listelor centralizatoare și/sau detaliate în formatul/conținutul și periodicitatea solicitate de achizitor;
săptămânal, unitatea bancară va pune la dispoziția instituției publice beneficiare, Direcției Economice Venituri respectiv Direcției Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Bistrița, extrasul de cont colector distinct pentru fiecare direcție.

Toate comisionele sunt suportate din bugetul local!

Conform HCL nr 55/2014, comisioanele aferente acestor tranzacții vor fi achitate din bugetul local.  Comisionului aferent efectuării plății cu CARDUL de către contribuabil nu va depăși 2% din valoarea tranzacției. Comisionul aferent efectuării plății electronice nu va depasi 2% din valoarea tranzaciei, dar nu va fi mai mare de 30 de lei în situația în care prin aplicarca cotei de 2% rezulta o suma mai mare de 30 de lei. (conform Ordin 168/2011).

Conform caietului de sarcini, cele două servicii: plata cu cardul și plata on-line ar putea fi operaționale începând cu 1 iunie 2017. Prin implementarea acestor sisteme se vor putea evita cozile de la ghișeele Primăriei Bistrița a persoanelor care efectuează plata amenzilor, a taxelor și impozitelor locale.

Citiți și: 
tziriac

Primăria vrea să cumpere clădirea “Ion Țiriac”, din sensul de pe Odobescu! Au aproape 500.000 de euro




Comentarii

Caricatură

cretu800

Ne gasiti pe: