IREFUTABIL! Ziarul “Răsunetul” prinde contractul de 8.000 de euro și face publicitate Primăriei Bistrița!

rra-copy

Primăria Bistrița a atribuit contractul de publicitate cotidianului Răsunetul! Publicația a venit cu prețul ce mai mic, respectiv 0.43 lei/cmp fără T.V.A. și astfel și-a asigurat contractul de aproximativ 1.000 de euro/lună. Inițial, contractul a fost încredințat firmei Sepia Print, dar în urma unui control, insectorii Curții de Conturi au verificat modul de încredințare a serviciilor de comunicare și a obligat Primăria Bistrița să ANULEZE acest contract semnat fix înaintea campaniei electorale.

Șmenuri. Sepia Print intermedia tot și DUBLA tarifele de publicitate!

Concluziie Curții de Conturi la șmenul cu Sepia Print:

– estimarea valorii NU conține elemente concrete în baza cărora a fost estimată valoarea acestor servicii
– NU s-au prezentat documente justificative din care să reiasă aportul Sepia Print la publicarea anunțurilor la ziare, televiziuni, radio.
– anunțurile pot fi transmise direct către mass-media, așa cum prevăd reglementările legale, la un tarif mai mic, fără a fi nevoie de un intermediar.

În consecință, Primăria Bistrița a încredințat serviciile de comunicare către ziarul Răsunetul, fără intermediere. 0.51 lei/cm pătrat este tariful cu tot cu TVA, cu care Răsunetul a câștigat.

35 lei pe minut la emisiunile “informative” cu Crețu invitat!

cc3Referitor la aparițiile T.V, NU s-a ptut constata aportul Sepia Print la realizarea acestora, pentru care facturază 35 de lei/minut. Ca și în cazul Răsunetul, cel mai probabil Primăria Bistrița va încredința-direct acest contract privind emisiunile televizate. Un anunț de 1 minut la o televiziune locală costa 60 lei.

 

Prin încredințare-directă, “Răsunetul” a umflat contractul de 1.000 de euro pe lună!

Serviciile de publicitate în presa scrisă locală vor cuprinde: redactarea, machetarea şi publicarea în presa scrisă locală a anunţurilor referitoare la acţiunile şi activităţile Primăriei şi Consiliului Local al municipiului Bistriţa.

Condiții : 

rra– frecvenţa apariţiei ziarului– minim cinci zile pe săptămână
– tiraj mediu difuzat pe ediţie – minim 1.000 exemplare. Tirajul mediu difuzat pe ediţie trebuie să fie certificat pe o perioadă de minim trei luni, din ultimul an calendaristic, printr-o declaraţie pe proprie răspundere, însoţită de documente financiar contabile privind tirajul înregistrat.
– profilul publicaţiei – informare generală
– aria de difuzare – Municipiul Bistriţa

Serviciile de publicitate în presa scrisă locală vor cuprinde: redactarea, machetarea şi publicarea în presa scrisă locală a anunţurilor referitoare la acţiunile şi activităţile Primăriei şi Consiliului Local al municipiului Bistriţa.

Suprafaţa estimată pentru tipărire este de maxim 8.000 cmp / lună. Durata contractului este până la data de 31.12.2016 de la data semnării acestuia de ambele părţi, cu posibilitatea prelungirii cu încă patru luni. Așadar, “Răsunetul” își asigură 1.000 de euro/lună prin acest contract de informare.

 

Citiți și:

q1-540x400-540x400Curtea de Conturi a stricat combinația cu Sepia Print, firma care intermedia publicitatea Primăriei Bistrița, în valoare de 30.000 de euro. Contractul a fost anulat!

http://www.ziardebistrita.ro/a-picat-combinatia-cu-sepia-print/

 

 




Caricatură

Ne gasiti pe: