Ultimele noutati

Drept la replică: NU se taie curentul dacă NU se prelungește contractul în 30 de zile! Ce zice ELECTRICA despre contractul pus în plicul cu factura și despre ofertele de pe piața concurențială!

a113

În urma articolului publicat de “Ziar de Bistrița”, Electrica Furnizare transmis un DREPT la replică, în care explică DE CE au transmis contractul anexat la factura curentă și cum pot afla clienții ce oferte au la dispoziție. Comunicatul a fost transmis de departamentul de imagne din cadrul companiei, însă evită elegant să spună de ce NU au prezentat oferta lor privind TARIFELE practicate, ci solicită doar acordul pentru prelungire.

Liberalizarea prețurilor a deschis concurența pe piața de furnizare a energiei electrice și de aceea firmele se luptă în strategii de marketing pentru atragerea de clienți. Electrica Furnizare beneficiază de BRAND și de infrastructura necesară pentru acces la clienții finali și de aceea a conceput acest contract-tip ce poate fi semnat și trimis prin poștă. Astfel contractul se prelungește de drept, pe perioadă nedeterminată.

Protecția Consumatorului consideră că aceste practici NU sunt tocmai legale, deoarece consumatorul NU este informat în privința tarifelor.

Informare de presă SC. Electrica Furnizare SA

“Recontractarea clienților casnici și noncasnici în baza Ordinului Președintelui ANRE 88/2015

Observând interpretarea data unui demers legal al Electrica Furnizare, de a respecta prevederile Ordinului ANRE 88/2015, așa cum au procedat toți ceilalți furnizori de energie electrică de ultima instanță, dorim să facem următoarele precizări în legatură cu unele aspecte care au făcut subiectul unor neînțelegeri. Transmiterea noului contract de furnizare a energiei electrice de către Electrica Furnizare este o acțiune legală derulată în baza Ordinului ANRE 88/2015, cu termen de finalizare 30 septembrie 2017, care vizează clienții casnici și noncasnici gestionați în piața reglementată.”

De ce au pus contractul în plicul cu factura și DE CE suportă cheltuielile cu Poșta!

“Pentru a simplifica procedura și pentru a preveni aglomerația din oficiile comerciale a fost pus la dispoziția clienților un plic autoadresat pentru returnarea contractului, costurile cu serviciile postale fiind suportate de Electrica Furnizare. Menționăm, de asemenea, faptul că nerespectarea termenului de 30 de zile nu implică întreruperea furnizării energiei electrice către clienți. Totuși conform Ordinului ANRE 88/2015, art. 5. la 1 octombrie 2017 încetează valabilitatea contractelor de furnizare a energiei electrice încheiate în baza Deciziei președintelui ANRE nr. 57/1999.

Clienții care doresc să opteze pentru un contract în piața concurențială pot consulta ofertele de furnizare, disponibile pe site-ul nostru și în punctele de relații cu clienții, sau pot solicita o ofertă personalizată. Asigurăm pe această cale atât publicația dumneavoastră cât și clienții Electrica Furnizare de bunele noastre intenții. Societatea noastră respectă prevederile legale și respinge orice practici și acțiuni abuzive sau neloiale în piață.” se arată în comunicatul transmis redacției.

Citiți și: 
e11 400Electrica joacă MURDAR! Cum vrea să “curenteze” clienții cu un contract DUBIOS de prelungire, anexat la factură! Protecția Consumatorului avertizează!

 

 




Caricatură

Ne gasiti pe: