Te crucești: auzi cum vorbește Radu Moldovan la T.V! Cică Guvernul plătit de Soroș NU vrea să facă Drumul Transilvaniei și îi bagă bețe-n roate! :)

Radu Moldovan s-a dezlănțuit la T.V și a explicat de ce nu a reușit să facă Poarta Transilvaniei, celebra promisiune din 2012! “Poarta Transilvaniei”, acum numit DJ 172 D cuprinde localitățile Mureşenii Bârgăului – Lac Colibiţa (cunoscut Drumul Blajului, 5 km), Prundu Bârgăului – Lac Colibiţa (24 km), Josenii Bârgăului – Strâmba – Ilva Mică (14,32 km) şi Ilva Mică – Lunca Ilvei – limită judeţ Suceava (42,15 km).

u8

v0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lot 1 – km 0+000-11+578 : Mureşenii Bârgăului – Colibiţa, împărțit pe tonsoane:

– Tronson 1 km 0+000 – 5+115 Mureșenii Bârgăului – Colibița.
– Tronson 2 km 5+115 – 11+578 – Int.cu DJ 172 D. „pe baraj” (pentru care speră să prindă bani europeni)
Lot 2 – km 18+045 – 35+055: lac Colibiţa – Bistriţa Bârgăului – Prundu Bârgăului (int. cu DN17)
Lot 3 – km 40+732 – 54+842: (Int. DN17) Josenii Bârgăului – Strâmba –   llva Mică
Lot 4 – km 56+556 – 75+353 : llva Mică (int cu DN17D) – Poiana llvei – Măgura llvei
Lot 5 – km 75+353 – 93+132: Măgura llvei – llva Mare – Lunca llvei – limita sit Natura 2000 (zona cabanei Silhoasa).
Lotul 6, cuprins între km 93+132 – 99+476: Lunca llvei – lim. jud. Suceava – nu a s-a intocmit DALI nefiind vizat de proiectele de investiţii avute în vedere pentru anul 2016.

dd1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Contractul de modernizare a drumului intitulat Poarta Transilvaniei este estimat la 90 de miloane de euro (toate cele 6 loturi). Fără surse de finanțare, administrația județeană SPERĂ să prindă fonduri europene pentru finanțarea acestei lucrări, pe tronsoane.

Tronsonul de drum județean pentru care se intenționează a se depune CEREREA DE FINANȚARE in cadrul Axei 6.1 a POR 2014-2020  însumează o lungime de  49,917 km și corespunde loturilor 2,3 si 4:

– Lot 2 – km 18+045 – 35+055, L=17,010 km
– Lot 3 – km 40+732 – 54+842, L=14,110 km
– Lot 4 – km 56+556 – 75+353, L=18,797 km.

 

tr-2

lot-3

 

 

 

 

 

 

tronson-56

tr-2

 

 

 

 

 

 

Radu Moldovan a promis încă din 2012 că va realiza un drum strategic ce va dezvolta infrastructura județeană prin conectarea principalelor căi de acces. Poarta Transilvanei se numea acest proiect, care implica modernizarea unor sectoare de drum ce ar dezvolta zona Colibița, zona Bârgău, zona Ilvelor făcând legătura cu județul Suceava.

Prin joncțiunea cu DN 17 județul nostru ar deveni o nouă variantă de tranzit a Transilvaniei spre Bucovina atât de necesară în plan economic.

 

După 4 ani, se fac 5 kilometri de drum: Mureșenii Bârgăului – Colibița. Pentru Marea Poartă a Transilvaniei se așteaptă bani europeni!

„Pe primul tronson avem finanțare, din păcate… se judecă două  firme , sunt pe la Curtea de Apel Mureșenii Bârgăului – Colibița… care putea fi făcut, dar asta e legislaia: Al II-lea tronson, din Colibița, pe baraj prin localitatea Bistrița-Bârgăului până la intersecția cu DN 17 este tronsonul 2, pregătit să fie depus pe Programul Operațional Regional.”

 

 

Asta-i BUNĂ! Guvernul plătit de Soroș NU vrea să facă Drumul Transilvaniei și îi bagă bețe-n roate! 🙂

 

Radu Moldovan susține că Guvernul tehnocrat blochează această investiție și a modificat ghidul solicitantului pe parcurs. S-au cerut extrase de carte funciară care au complicat extrem de mult întocmirea dosarului de finanțare și studii de trafic. După 4 ani s-a ajuns la promisiuni europene.

„Oamenii ăștia vor să BLOCHEZE dezvoltarea României și să NU atragem fondurile, să rămână la Bruxelles acolo de unde-și iau zecile de mii de euro. Ați văzut că actualul prim-ministru primește 8.500 de euro salariu în continuare. Vă dați seama cât de interesat este el de România. Eu sper ca din 1 decembrie să vină un Guvern românesc, NU unul anti-România plătit de Soros și de alte instituții, care să ne înțeleagă… eu fac drumul ăla NU pentru mine, NU pentru dus acasă ci pentru România!” a completat Radu Moldovan.

 

 

s11După 4 ani de administrație, proiectul se va depune în vederea accesării finanțării europene, răstimp în care s-au făcut studii ridicări topo, proiectare etc.

Un lucru este sigur: abia după un mandat cu Radu Moldovan vor începe lucrările pentru 5 kilometri din 90 de km cât are Poarta Transilvaniei. Se va lucra la tronsonul 1 km: 0+000 – 5+115 Mureșenii Bârgăului – Colibița, după ce Curtea de Apel Cluj se va pronunța în favoarea uneia dintre cele două firme care se contestă în realizarea acestui sector de drum.

 

 

 

Citiți și: 

v91-800x400Mai știți promisiunea cu “Poarta Transilvaniei”, realizarea drumului Blajului și a variantei “pe Ilve?” Ei bine, după 4 ani Consiliul Județean merge pe o nouă variantă, redusă la jumătate!

http://www.ziardebistrita.ro/mica-poarta-a-transilvaniei/

 

min 5.17

One comment

  1. In stilul asta nu o sa il mai creada nimenea. De ce a promis daca nu e in stare?