2 MILIOANE de euro costă viitorul pasaj-auto SUBTERAN, care deschide traficul „peste linie” în zona Gării! Proiectul e depus spre finanțare și înlocuiește Centrul Intermodal!

 -  -  31256


Primăria Bistrița a solicitat finanțare prin Programul Anghel Saligny pentru realizarea unui pasaj subteran în zona Gării.

În ultima ședință extraordinară, consilierii locali au votat devizul general al investiției. Conform documentației, pasajul -auto subteran costă aproximativ 2 MILIOANE de euro (9.1 MILIOANE de lei).

Practic, s-ar realiza o legătură între strada Gării și strada Tărpiului și s-ar decongestiona traficul din zonă.

Centrul Intermodal e istorie! Pasajul-auto băgat la finanțare prin Programul Anghel Saligny

Actuala administrație locală a renunțat la Centrul Intermodal, proiect care avea finanțare europeană asigurată de 9 MILIOANE de euro. Proiectul a fost contestat de PNL-ști și imediat ce au câștigat Primăria au renunțat la acest proiect, care implica realizarea unei pasarele și a unui corp de clădire.

Pasajul rutier subteran str. Garii-str Tarpiului a fost depus pe lista de obiective a Programului Anghel Saligny, program care finanțează cu bani de la bugetul național anumite obiective ale administrațiilor locale.

Primăria Bistrița mizează că va obține fonduri prin intermediul Programului Naţional de Investiţii ”Anghel Saligny” și pentru alte proiecte care vizează extinderea reţelei de alimentare cu gaze naturale în cartierele Slătiniţa şi Sărata. 

1373820cookie-check2 MILIOANE de euro costă viitorul pasaj-auto SUBTERAN, care deschide traficul „peste linie” în zona Gării! Proiectul e depus spre finanțare și înlocuiește Centrul Intermodal!
3 notes
381 views
bookmark icon

3 thoughts on “2 MILIOANE de euro costă viitorul pasaj-auto SUBTERAN, care deschide traficul „peste linie” în zona Gării! Proiectul e depus spre finanțare și înlocuiește Centrul Intermodal!

    Write a comment...

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.