ANAF: Call – Center pentru informații din domeniul fiscal

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală recomandă ca interacţiunea contribuabililor cu instituţia să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanţă.

Specialiştii ANAF pot fi contactaţi, pentru a răspunde solicitărilor şi întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice şi adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituţională, ANAF a deschis, la nivelul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice şi al administraţiilor judeţene ale finanţelor publice, adrese dedicate de email.

În plus faţă de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, contribuabilii pot utiliza şi serviciul de asistenţă telefonică – Call Center şi Formularul de contact.

Pentru a obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT, din aria de competenţă a ANAF, cetățenii sunt rugați să apeleze CALL-CENTER – ul instituţiei, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Specialiştii ANAF răspund întrebărilor cetățenilor, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.

O alternativă la fel de facilă pentru obţinerea de informaţii avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/.

Solicitările sunt tratate prioritar de direcţiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opţiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenţiei Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil şi în Spaţiul Privat Virtual.

ANAF mai reamintețte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaraţiilor şi obţinerea de informaţii), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

FOTO: www.codfiscal.net