Aplicație prin care cetățenii pot face sesizări, lansată de Primăria Năsăud

Primăria orașului Năsăud pune la dispoziția cetățenilor o aplicație prin intermediul căreia aceștia pot sesiza rapid orice problemă întâlnită în spațiul public. Mesajul ajunge direct la echipa din cadrul Primăriei, aceasta urmând să analizeze sesizare și să se ocupe de rezolvarea tuturor problemelor întâmpinate de locuitori.

Potrivit Primăriei Năsăud, aplicația CityHealth poate fi descărcată pe orice smartphone și poate fi utilizată gratuit.

Aplicația permite relaționarea la distanță între cetățeni și administrația locală pentru a rezolva problemele comunității. Prin intermediul platformei City Health, Primăria Năsăud va avea posibilitatea să vă informeze atunci când apar situații neprevăzute cum ar fi accidente, blocaje în trafic, sistarea utilităților sau alte situații de urgență”, informează Primăria Năsăud.

Administrația locală din Năsăud subliniază că în primele trei zile de când aplicația a fost lansată oficial, aceasta a fost descărcată de peste 450 de năsăudeni. De asemenea, au fost raportate 73 de sesizări cu lucruri care pot fi schimbate sau îmbunătățite în oraș.

”Îi încurajăm pe toți cetățenii care vor un oraș mai bun să se alăture celorlalți năsăudeni implicați. Noi, echipa Primăriei, avem toată deschiderea să aflăm toate doleanțele voastre. Este important să știm foarte exact situația în care se află orașul. Contăm pe încrederea și implicarea fiecăruia dintre noi”, mai precizează Primăria orașului Năsăud.

Aplicația este disponibilă gratuit și se poate descărca de AICI.