Asfaltările din bordură-n bordură sunt „cârpeli de campanie!” Nicio stradă NU are sistem de colectare a apei de ploaie! Peste 1 MILION de euro, risipiți pe lucrări de mântuială, după 10 ani cu Crețu – PSD!

Asfatarea de mântuială a celor 47 de străzi reprezintă modul în care Primăria Bistrița încearcă să impresioneze cetățenii pentru neputința din ultimii 10 ani. Ovidiu Crețu a refuzat să peticească străzile, cu toate că avea această variantă, dar Niculae joacă totul pe această carte și alături de staff-ul PSD speră că cetățenii vor fi impresionați!

 

Aproximativ 1 MILION de euro ar costa cele 47 de străzi din Bistrița, bani aruncați pe apa Sâmbetei. Desigur, obiectivul PSD este păstrarea Primăriei Bistrița și speră că prin astfel de proiecte de suprafață să păcălească opinia publică și cetățenii din cartierele ce vor avea străzi peticite din bordură-n bordură.

Lucrările implică decopertarea stratului de uzură și turnarea unui NOU strat de asfalt, de câțiva centimetri! Astfel de lucrări au creat deja probleme:

– sistemul de colectare pluvială (învechit, oricum) devine nefuncțional și apa de ploaie se scurge pe trotuare, în curți sau în parcări.

Pe Sucevei, de exemplu, după asfaltare, apa de ploaie a inundat parcările, deoarece strada nu are pantă pentru dirijarea apelor spre canalul colector! 

Străzile au fost grupate pe mai multe loturi și s-au scos la licitație:

Direcția de Servicii Publice lucrează pe lotul 6, aproape finalizat.
lotul 1 – SC Indemânarea
lotul 2 – 3 – SC ARL Cluj
lot 4 – 5 – neadjudecat.

 

Strada Industriei arată DEZASTRUOS, la numai 2 ani de la asfaltarea “din bordură-n bodură”!

Strada Industriei a fost asfaltată din bordură-n bordură, dar la numai 2 ani de la finalizarea lucrărilor, covorul asfaltic se fisurează pe întreaga lungime a carosabilului. Au apărut gropi și întreg drumul este denivelat. Strada NU are panta corespunzătoare și apa de ploaie băltește pe carosabil.

Cu toate că știa că NU sunt lucrări de durată, Ovidiu Crețu a folosit acest proiect în campania din 2016 și a prezentat modernizarea strzii ca fiind o mare-realizare. În realitate, s-au înlocuit stâlpii de iluminat, bordurile și s-a tras un covor asfaltic ce NU durează, după cum se vede în fotografii!

DEZAVANTAJE:

– NU se intervine asupra fundației drumului, ci au loc doar intervenții asupra covorului asfaltic, turnat pe o infrastructură veche cu denivelări și infiltrații.

– NU sunt lucrări de durată.

– covorul asfaltic prezintă denivelări la scurtă vreme de la turnare.

– scurgerea apelor pluviale se realizează cu dificultate, dacă drumul se înalță. Această problemă a apărut la toate asfaltările din bordură-n bordură. (pe str. Industriei și la parcările de reședință).

– lucrările sunt realizate de Direcția de Servicii Publice, care oferă salarii mici muncitorilor și de aceea nu deține personal-calificat.

– cei 1.2 milioane de euro alocați din buget vor fi o pierdere la buget și o încercare puerilă de a mulțumi electoratul.

Traficul sufocat, lipsa variantelor ocolitoare și situația drumurilor din municipiu este principala problemă a administrației Crețu și ar putea crea un val MASIV de nemulțumiri, în perspectiva alegerilor locale. Tocmai de aceea, PSD-ul încearcă din răsputeri să remedieze prin propagandă și promisiuni această problemă IGNORATĂ de Primăria Bistrița în ultimii 10 ani…

One comment

  1. Si strada nasaudului cine o face