Fără bani de campanie, Bojor se filmează cu telefonul! Vampirul lui Crețu își prezintă proiectul Bistrița Turistică!

Florin Bojor începe campania electorală și se lansează în mediul on-line cu un fimuleț realizat cu telefonul mobil. Candidat independent și fără bani de campanie, Bojor atacă pe toate fronturile și prezintă ideile sale pe turism: Proiectul Dracula și promovarea acestui mit care ar putea ridica turismul din Bistrița. Bojor a prezentat 10 din ideile sale în vederea  realizării unui concept Dracula și atragerea turiștilor.

 

Florin Bojor susține că s-ar impune un parc de distracții Dracula și îi cere lui Crețu să renunțe la proiectele care cheltuie bani din bancă: Wonderland și Aqualand. Profesorul de religie a găsit locații pentru realizarea de parcări pe câteva terenuri centrale și a conceput câteva idei: statui umane pe Pietonal, trăsuri pe Pietonal și servicii pentru turiști.

 

draculaDe-a lungul anilor,o serie de politicieni au încercat exploatarea acestui brand dar au eșuat amentabil. În 2013, într-un exercițiu de imagine, Radu Moldovan s-a pozat alături de nu-știu-ce nepot a lui Bram Stocker venit la Bistrița.

Președintele CJ a prins în Strategia de Dezvoltare a Județului unele idei de promovare turistică prezentate de grupul de străini. Nepotul-scriitor Dacre Stoker s-a plimbat cu trăsura prin Bistrița, dar într-un final NU s-a întâmpat nimic și turismul e la același nivel. Fără surse de finanțare, Consiliul Județean NU are nicio realizare turistică de impact.

 

 

seminartinutulluidracula015De asemenea, senatorul Dobra a teoretizat pe această temă și în primul său an din mandat a realizat seminarii la castelul Tihuța pentru a găsi idei de promovare a Văii Bârgăului pe conceptul Dracula. Au fost chemați primari din județ, senatori și deputați, dar NU s-a pus în practică absolut nimic și ideile au rămas suspendate.

 

 

 

 

 

La castelul de la Tihuța are loc o petrecere de Luminație când câțiva turiști americani se îmbracă în vampiri și petrec până noaptea.

2000_06Este singurul eveniment realizat pe marginea brandului Dracula, pe inițiativa patronului Ioan Moldovan de la Coroana. În rest, Dracula e doar o temă de campanie și un prilej de a teoretiza al celor care vor imagine.

La finalul clipului electoral, Bojor atacă partidele politice și cere implicarea tuturor cetățenilor în realizarea acestui brand prin care Bistrița ar ieși din anonimat.