Cadou de Paști marca Ovidiu Crețu: 5 MERE fermecate pentru un oraș bacovian! Distracția costă 16.000 de lei

Continuă proiectul Bistrița non-europeană, proiect demarat și coordonat de primarul Ovidiu Crețu. În acest an, orașul va fi împodobit cu încă 5 mere din plastic, realizate de firma Eurocompozite. Mărul de plastic este un simbol ales de Crețu să aducă un plus de frumusețe orașului, iar în acest an se mai cheltuie 16.000 de lei pentru  comanda fermă dată de primar. (un simplu măr costă peste 3.000 de lei).
Relații tovărășești pe bază de struți, ouă și mere
Firma EUROCOMPOZITE a umflat mai multe contracte cu Primăria Bistrița, pentru realizarea unor obiecte din fibră de sticlă: ouă, struți și mere. În ultimii ani, a încasat bani pentru:

10 struți – 42.000 de lei
12 ouă – 25.000 de lei
6 mere – 21.000 de lei

OLYMPUS DIGITAL CAMERAÎn virtutea relației dintre Dumitru Tănase și Ovidiu Crețu, strada Livezi unde se află sediul firmei ce face mere, struți și ouă a beneficiat de asfalt-cadou.

http://www.ziardebistrita.ro/ce-strazi-a-mai-vrajit-ovidiu-cretu-vezi-interesele-din-spatele-unor-asfaltari-din-zonele-cu-vile/

În plus de asta, Dumitru Tănase va beneficia de utilități în zona Wonderland, unde deține un teren pe care va construi un cartier rezidențial.
Kitsch-urile primarului Crețu NU mai farmecă pe nimeni… S-au cheltuit aiurea 10 MILIARDE pentru BRAND-ul Bistriței
OLYMPUS DIGITAL CAMERAMerele comandate de Ovidiu Crețu vor fi puse în locuri strategice, extrem de vizibile: sensuri giratorii, intrarea în Viiișoara, pe Bulevarde sau în zona întersecțiilor. Kitsch-urile lui Crețu au costat în total un MILIARD (100.000  de lei) și au urâțit și mai tare burgul medieval.

 

 

 

cretu rege (2) Pe lângă plasticurile puse la întâmplare, administrația fără viziune  a cheltuit 10 MILIARDE, încercând să găsească un BRAND potrivit orașului medieval. Într-un final, Crețu a umplut orașul de obiecte colorate, puse la întâmplare și fără nicio legătură cu Bistrița europeană pe care o promovează isteric.

http://www.ziardebistrita.ro/20-miliarde-tocate-aiurea-pe-idei-concepte-si-sloganuri-brand-ul-bistritei-o-minciuna-gogonata-marca-ovidiu-cretu-3/