Caius Cârcu (PMP): ”România nu-și poate permite să distrugă viitorul a milioane de copii”

 -  -  949


Caius Cârcu, candidat al PMP Bistrița-Năsăud pentru un mandat de senator, este de părere că România nu își poate permite să distrugă viitorul a milioane de copii prin menținerea școlilor închise.

”Avem sute de mii de elevi care nu au acces la internet. Cum învață aceștia? Cum vor recupera orele și materiile pierdute? Cum vor recupera distanța față de elevii care au avut acces la internet, echipamente moderne și profesori capabili să predea online?”, se întreabă Caius Cârcu.

Candidatul PMP afirmă că și alte state se confruntă cu aceleași probleme generate de pandemia de coronavirus, dar nu au închis școlile.

”State, precum Franța, care a înregistrat recent peste 50.000 de cazuri zilnice, sau Marea Britanie, Irlanda sau Germania, cu toate că nu au putut evita impunerea restricțiilor, au optat pentru menținerea școlilor deschise, cu respectarea strictă a condițiilor de distanțare sau igienă, purtatul măștii sau aerisitul frecvent al claselor. Sunt puține țări care au închis toate școlile – datele se găsesc pe site-ul UNESCO, unde vedem că România este în compania unor țări africane, a Mongoliei sau a Kazahstanului”, a mai spus sursa citată.

În opinia candidatului, în statele democratice, decizia cu privire la închiderea unităților de învățământ s-a luat de la școală la școală, motiv pentru care anunță că PMP va solicita redeschiderea școlilor.

”Noi Partidul Mișcarea Populară ne luptăm și cerem ca școlile să rămână deschise. Foarte mulți părinți și profesori care sunt preocupați de soarta educației și a copiilor, spun că școlile trebuie redeschise urgent! De la caz la caz, acolo unde situația este gravă, decizia de închidere poate fi menținută, dar autoritățile trebuie să se asigure că elevii pot învăța. Nici un elev nu trebuie abandonat, niciun copil nu trebuie lăsat în urmă!”, a încheiat Cârcu.

0 notes
74 views
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *