Ce planuri de viitor au investitorii în privința galeriei comerciale B1 Shopping Bistrița?

Mitiska REIM, în parteneriat cu Squaretime Development, anunță că pentru galeria comercială din Bistrița planurile continuă.

”Este planificată o a doua etapă de dezvoltare, în cadrul căreia se vor adăuga 3 unități comerciale și un restaurant de tip „drive-thru”. Aceasta va crește suprafața comercială utilă totală a centrului la 11.000 metri pătrați, finalizarea celei de-a doua etape de dezvoltare fiind planificată pentru trimestrul 4 al anului 2018 anunță investitorii – Mitiska Reim într-un comunicat de presă dat publicității în 29 noiembrie.

Despre restaurantul de tip drive-thru trebuie să precizăm că lucrările sunt deja începute, un termen realist de deschidere fiind luna februrie a anului viitor, potrivit investitorilor. KFC este cel care va deschide un restaurant în prima galerie comercială din Bistrița.

Centrul Comercial B1 Bistrița s-a deschis la 23 noiembrie și este primul centru comercial din oraș.

Centrul cuprinde 21 de unități care ocupă o suprafață comercială utilă totală de 8.900 metri pătrați
și a atras numeroși comercianți naționali și internaționali, precum H&M, Deichmann, New Yorker, Hervis, Pepco, Takko Fashion, CCC sau Noriel. Acest nou proiect de dezvoltare este situat pe artera principală care traversează orașul Bistrița și are acces la un hypermarket Kaufland existent. Centrul comercial dispune de o parcare de 450 de locuri.

Investitorii care au deschis prima galerie comercială din Bistrița anunță că astăzi, 30 noiembrie, vor inaugura încă un centru comercial în orașul Pașcani.

David Tejml, Investment Director CEE în cadrul Mitiska REIM, comentează: „Deschiderea centrelor comerciale de la Bistrița și Pașcani consolidează poziția Mitiska REIM de lider în rândul investitorilor în centre comerciale din România, în prezent deținând 21 de centre în întreaga țară. Lucrând în strânsă colaborare cu partenerii locali, cum este Squaretime Development, continuăm să construim o rețea puternică de noi oportunități în România și la nivelul întregii Europe”.

Clemens Petschnikar, Partener Fondator al Squaretime Development, adaugă: „Parteneriatul nostru din România combină expertiza locală și managementul practic ale Squaretime Development cu relațiile comerciale internaționale și accesul la finanțare ale Mitiska REIM. Cele două centre comerciale din Bistrița și Pașcani sunt mărturia importanței și popularității din ce în ce mai mari a centrelor comerciale, atât în rândul comercianților, cât și al cumpărătorilor”.

Despre Mitiska REIM

Mitiska REIM este cel mai mare investitor din Europa specializat în centre comerciale, care se axează pe centre comerciale în aer liber cu suprafețe de peste 3.000 m2 și care cuprind cel puțin cinci comercianți, oferind o experiență de cumpărare confortabilă, parcare de mari dimensiuni gratuită și o infrastructură accesibilă. În general, proprietățile oferă un mix de mărci comerciale în funcție de necesități, ancorate în jurul unui mare magazin alimentar, care atrage trafic zilnic.
În numai patru ani, Mitiska REIM a construit un portofoliu de 33 de centre comerciale generatoare de venit și 12 proiecte de dezvoltare de centre comerciale, cu o suprafață comercială utilă totală de +/- 360.000 m² în țări precum Belgia, Franța, Germania, Spania, România, Polonia, Republica Cehă și Serbia. Cu o experiență de peste 20 de ani, Mitiska REIM deține expertiză atât în operații comerciale, cât și în proprietăți imobiliare comerciale și a construit relații puternice cu mărci comerciale naționale și internaționale de vârf. Modelul de investiții al Mitiska REIM este pe bază de parteneriat, compania poziționându-se ca un investitor activ, care aduce plus valoare, în colaborare cu parteneri locali de co-investiții cu experiență în zonele respective. Abordarea sa constă în identificarea oportunităților și creșterea valorii prin execuția de proiecte de dezvoltare, reamenajare, redezvoltare și repoziționare a activelor stabilizate, precum și managementul activ competent al activelor. În decembrie 2016, Mitiska REIM a anunțat, de asemenea, închiderea definitivă cu succes a celui deal doilea fond al său, First Retail International 2, la 223 milioane euro. Capacitatea brută de investiții a fondului este de până la 500 milioane euro.

Despre Squartime Development

Squaretime Development este partenerul local al Mitiska REIM în România și se ocupă de întregul
management al dezvoltării, de la etapa inițială de obținere a autorizațiilor, până la livrarea centrelor
comerciale finalizate și închiriate în totalitate. Având o bogată experiență în sectorul centrelor
comerciale din România, Squaretime Development dezvoltă în prezent noi proiecte de centre
comerciale în Mioveni, Drobeta-Turnu Severin și Brăila.