Cererile pentru eliberarea cazierului judiciar se depun exclusiv online. Alte măsuri adoptate la IPJ Bistrița-Năsăud

Având în vedere măsurile instituite pentru limitarea efectelor noului tip de coronavirus, Inspectoratul Județean de Poliție Bistrița-Năsăud informează că, încă din data de 17 martie, cererile de obținere a cazierului judiciar se depun exclusiv electronic la adresa de e-mail cazier@ bn.politiaromana.ro, iar certificatul de cazier va fi ridicat personal, de la ghișee, de solicitant care va avea asupra sa actul de identitate.

Astfel, potrivit IPJ Bistrița-Năsăud, programul restrâns la cele 4 ghișee se va derula după cum urmează:

  • La sediul Inspectoratului de Poliție Județean Bistrița-Năsăud – de luni până vineri în intervalele orare 09.00-10.30, respectiv 12.30-14.00;
  • La Poliția orașului Beclean – de luni până vineri în intervalul orar 09.00-10.30;
  • La Poliția orașului Năsăud – de luni până vineri în intervalul orar 10.00-11.00;
  • La Poliția orașului Sângeorz-Băi – de luni până vineri în intervalul orar 09.00-10.00.

Date suplimentare, precum și modelul de cerere pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar se găsesc pe site-ul IPJ Bistrița-Năsăud, la secțiunea Informații Utile/Documente, eliberări acte.

În ceea ce privește programul cu publicul, organizat la Serviciul Rutier, IPJ Bistrița-Năsăud precizează că acesta se va desfășura astfel:

  • În zilele de luni, marți și joi în intervalele orare 09.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto), respectiv 15.00-16.00 (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise);
  • În zilele de miercuri în intervalele orare: 09.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto), respectiv 15.00-17.00 (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise);
  • În zilele de vineri în intervalul orar: 09.00-11.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise).

În această perioadă, activitatea cu publicul a polițiștilor din cadrul Biroului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase se suspendă.  Primirea cererilor și/sau a documentelor se va realiza pe cale electronică, pe adresa de email oug41.2016.arme@bn.politiaromana.ro sau prin poștă/servicii de curierat.

Totodată, activitatea de primire în audiență a fost suspendată. Măsura se aplică atât la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Bistrița-Năsăud, cât și la sediile polițiilor municipală și orășenești, din județ.

Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări pe care intenţionaţi să le adresaţi pot fi transmise prin servicii poștale sau în format electronic -la adresa de e-mail: cabinet@bn.politiaromana.ro.