Compania Transmixt implementează un sistem integrat de management al activității de transport. Ce presupune acesta

La Bistrița, compania Transmixt implementează un sistem integrat de management al activității de transport, informează administrația locală.

Potrivit primarului municipiului, Ioan Turc, acest sistem presupune creșterea confortului și accesibilității pentru călători, dar și monitorizarea facilă a flotei și a executării serviciului, cu colectarea rapidă a datelor de transport.

”Astăzi am avut o întrevedere cu conducerea Transmixt, care a prezentat municipalității Sistemul Integrat de Management al Activității de Transport Persoane de tip Account Based Ticketing ce se implementează la Bistrița. Acesta presupune creșterea confortului și accesibilității pentru călători, dar și monitorizarea facilă a flotei și a executării serviciului, cu colectarea rapidă a datelor de transport. Pentru publicul larg, aplicația mobilă și portalul web TMX Transport Bistrița, lansate la începutul acestei luni, vin să faciliteze achiziția titlurilor de călătorie, prin logare intuitivă cu adresa de e-mail, cont Facebook sau cont Google, cu posibilitatea de planificare a călătoriilor și routing plan cu ajutorul hărților Google integrate. De asemenea, e posibilă utilizarea telefonului mobil pentru validarea călătoriilor în autobuze, se poate monitoriza istoricul achizițiilor titlurilor de călătorie deja utilizate și se pot seta multiple puncte de interes în oraș și în cartiere pentru planificarea rapidă și facilă a călătoriilor, fie că e vorba de turiști sau locuitori ai municipiului”, explică primarul Ioan Turc.

Noul sistem urmează să fie interconectat cu componenta digitală prevăzută în proiectul Linia Verde, mai spune primarul.

Cele 3 tipuri de carduri emise de Transmixt la abonamentele de transport public (galben pentru elevi, studenți și cadre didactice, roșu pentru călătorii obișnuiți și albastru pentru angajații firmelor care suportă contravaloarea abonamentelor) vin să simplifice activitatea de transport în comun la Bistrița, prin soluții inteligente și practice la îndemână.

Pe de altă parte, Primăria Bistrița are în vedere și modernizarea celor 115 stații de autobuz ale Bistriței, cu afișaj electronic coordonat de operatorul de transport, dar și elemente de confort urban ce definesc conceptul de smart city.