Contract de 150.000 de euro pus la BĂTAIE de Primăria Bistrița pentru întreținerea telescaunului pe un an! Pe noiembrie și decembrie, contractul i s-a atribuit-direct firmei lui Tănase, prietenul primarului care a ofertat la 15.000 de euro/lună, chiar dacă pârtia a fost închisă!

Primăria Bistrița organizează o licitație pentru prestarea servicilor de exploatare a instalaţiei de transport persoane pe cablu, telescaun, din cadrul Complexului Sportiv Polivalent, din municipiul Bistriţa localitatea componentă Unirea. Licitația se va desfășura în 20 decembrie și contractul este estimat la 150.000 de euro ( 553.640 lei + TVA = 660.000 lei ).

VEZI caietul de sarcini pentru operare telescaun

Conform caietului de sarcini, câștigătorul se obligă:

– să execute lucrările de întreţinere şi revizie, curente, în conformitate cu prevederile documentaţiei tehnice şi a prescripţiei tehnice PT R9 – 2003;
– să folosească la lucrările de întreţinere şi revizie, curente, numai personal calificat şi instruit;
– să oprească instalaţia de transport pe cablu dacă în timpul exploatării apar deficienţe care pot avea ca urmare avarii sau accidente;
Prestatorul va suporta costurile de reparaţii pentru eventuale defecţiuni ce apar la instalaţia de transport persoane pe cablu-telescaun rezultate în urma exploatării defectuoase a acesteia.

 

Programul NORMAL de funcționare este: luni – vineri între orele 8 – 16 iar fiecare oră din fara acestui interval va fi taxată suplimentar. De asemenea, sâmbătă și duminică, intervalul 9 – 21 este considerat a fi program prelungit. Programul de funcționare a instalațiilor va fi întocmit de către Primăria municipiului Bistrița, în funcție de perioadă, solicitări, condiții atmosferice, de așa manieră încât să se asigure în permanență, după necesități, accesul la instalația de transport pe cablu.

Prestarea serviciilor în regim prelungit de lucru se face numai la comanda scrisă a achizitorului iar numărul de ore suplimentare prestate nu poate depăşi 100 ore/lună respectiv 400 de ore/an.

Firma care va câștiga contractul cu Primăria Bistrița va semna un contract pe 12 luni, valabil până în 31.12.2018.

Cum a prins prietenul primarului un contract de 30.000 de euro, pe noiembrie și decembrie 2017, chiar dacă pârtia NU a funcționat nicio secundă!

 

 

Servicii de exploatare instalații de transport persoane pe cablu, telescaun, începând din 1.11.2017 până în 31.12.2017, respectiv 2 luni cu (aprox. 30.000 de euro). Euro Alpin va încasa 16.000 de euro pe lună pe întreținere telescaunului în noiembrie și decembrie! La fel ca anul trecut, firmei condusă de Dumitru Tănase (prietenul primarului) i s-a încredințat întreținerea echipamentelor din Wonderland !

„Vă comunicăm că în urma evaluării efectuate de comisia de evaluare a ofertei depusă de d-voastră pentru atribuirea contractului de achiziție publică a fost declarată câștigătoare firma EuroAlpin” după cum se arată în documentele primăriei.

EuroAlpin a avut următoarea ofertă:

– servicii de întreținere transport cablu, telescaun: program normal: 33.786 lei/lună fără TVA. Asta înseamnă aproximativ 40.000 de lei cu TVA inclus, deci vreo 9.000 de euro pe lună! De menționat că EuroAlpin a câștigat la valoarea MAXIMĂ prevăzută în caietul de sarcini.

Firma EuroAlpin a mai avut un contract cu Primăria Bistrița, în perioada ianuarie-martie 2017 și a încasat aproape 25.000 de euro pentru nimic, deoarece pârtia NU a funcționat nici măcar o zi!

Până-acum, EuroAlpin s-a ocupat de serviciile de exploatare a echipamentelor din Wonderland și a câștigat toate licitațiile organizate în acest sens. Tunurile au produs zăpadă doar câteva zile, zăpadă care NU s-a fixat deoarece suprafața pârtiei NU este înierbată.

Temperaturile NU au fost scăzute și zăpada s-a împrăștiat rapid. Telescaunul a fost folosit doar pentru probe… Cu toate astea, Primăria Bistrița a decontat 15.000 de euro pentru reviziile și operare a echipamentului, la care se adaugă sumele pentru exploatare nocturnă și operare instalație de zăpadă !

 

 

 

 

Reprezentanții Primăriei Bistrița anunță că în baza prevederilor acestui contract au făcute următoarele plăți:

– operare / întreținere / revizie instalație de transport pe cablu = 71.064 lei = (15.000 euro)
– pregătire / întreținere pârtie, operare instalație zăpadă = 22.888 lei (5.000 de euro)
– operare / exploatare instalație nocturnă = 7.148 lei = (1.500 de euro).

 

 

Teoretic, licitația pentru contractul de 100.000 de euro este deschisă oricărei firme… care va încasa bni chiar dacă pârtia din Wonderland NU va funcționa nicio zi, cum s-a întâmplat în 2016!

 

4 comments

  1. Pentru , informare, da s au platit degeaba iar luminile ard iar in alte zone nu avem iluminat public. JALNIC

  2. Sunteti la rasul lumii. Zii de zii. Se c…ä pe capul oamenilor, si toti tac din gura.

  3. Ce vorbiti „cum s-a intimplat in 2016”! Pai in 2016 nu era inca terminata pirtia ,eu stiu ca a fost gata in 2017! Mai documentati-va!

  4. Balan Marius - contribuabil

    Bani fututi aiurea pt. o luna de zapada. Nici in LAS VEGAS nu primesti suma asta. Aici este posibil pt. ca sunt bani publici si regula intr-un stat mafiot este f. clara.