De luni, serviciile din Primăria Bistrița care au interfață cu publicul vor avea program extins

Începând de săptămâna viitoare, programul tuturor serviciilor din Primăria Bistrița care au interfață cu publicul se va modifica, a anunțat primarul Ioan Turc.

Conform angajamentului luat înainte de a fi ales primar al municipiului, începând de luni, 16 noiembrie, programul tuturor serviciilor Primăriei Bistrița care au interfață cu publicul va acoperi intervalul orar 07.00-19.00, iar vinerea, 07.00-16.00”, a anunțat Ioan Turc.

Potrivit primarului, vor funcționa după noul program următoarele servicii:

  • Centrul de Relații cu Publicul de pe strada Gheorghe Șincai nr. 2;
  • Registraturile serviciilor Stare Civilă și Evidența Persoanelor (Piața Centrală nr. 2);
  • Casieria Direcției Economice de pe strada Gheorghe Șincai nr. 2;
  • Casieriile și registratura Direcției Economice de pe strada Al. Odobescu nr. 17 A;
  • Casieria și registratura Direcției Patrimoniu
  • Registratura Serviciului Urbanism, compartimentul Registru Agricol (toate pe strada Gheorghe Șincai nr. 2)
  • Registratura Direcției de Asistență Socială (strada Dornei nr 12);
  • Registratura Direcției de Servicii Publice (strada Liviu Rebreanu nr. 2).

”Această măsură e gândită pentru a optimiza interacțiunea direcțiilor Primăriei cu cetățenii municipiului, iar noul program respectă prevederile legale privind durata normală a timpului de muncă, angajații urmând a face cu schimbul pentru a acoperi orarul extins”, a adăugat Ioan Turc.

One comment

  1. Felicitări domnule primar.
    Speram si in revizuirea organigramei si reducerea posturilor de conducere asa cum ati promis in campanie.
    Speram sa nu ramana doar un slogan.