Din 15 septembrie, liber la cumpărături! Se deschide magazinul Selgros

Selgros Cash & Carry România deschide la finalul acestei săptămâni, la Bistrița, al treilea magazin în format compact din ţară, după cele din Târgu Mureș și Alba Iulia.

„Magazinul va avea o suprafaţă de vânzare de 4.000 mp (faţă de cei 10.000 mp ai unităţilor standard Selgros) și respectă accentul pus de Selgros pe competenţa sa majoră în produse alimentare și gastronomie. Structura acestuia integrează conceptul de piaţă definită de calitate și prospeţime, adoptat de către companie începând cu 2014, cu legume și fructe, pește și fructe de mare, carne și produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduiește și o vitrină asistată cu brânzeturi și delicatese, semipreparate din carne și specialităţi. În plus, unitatea asigură un spaţiu reprezentativ dedicat articolelor nealimentare, printre care: articole pentru copii (de la jucării și accesorii până la îmbrăcăminte și produse specifice), articole de sezon, electronice și electrocasnice, precum și o variată gamă de articole de menaj”, se arată într-un comunicat remis presei.

La ora actuală se fac ultimele pregătiri pentru marea deschidere din 15 septembrie. Magazinul este situat pe Calea Moldovei, numărul 13.

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 21 de magazine în țară. Fiecare magazin pune la dispoziţia clienţilor peste 41.000 de articole, dintre care aproximativ 24.000 de articole Food şi peste 17.000 de articole Non-Food. Suprafața de vânzare standard a magazinelor noastre este de 10.000 de metri pătrați. Fiecare magazin dispune de parcare cu 500-700 de locuri, parțial acoperite.

În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni.

Accesul în magazine se face pe baza cardului de membru al clubului profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

selgros