Drogheria dm din galeria comercială B1 Shopping Bistrița se deschide sâmbătă, 19 ianuarie

Dm, una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniul frumusețe, wellness, baby, produse pentru îngrijirea casei, care oferă clienților săi o gamă largă de produse și mărci în aceste segmente, va deschide, sâmbătă, 19 ianuarie, un magazin în galeria comercială B1 Shopping Bistrița, situată pe Calea Moldovei, lângă Kaufland.

”Sărbătorește împreună cu noi, deschiderea noii drogherii dm în orașul tău, cu oferte variate, cadouri și multe alte surprize! Te așteptăm în perioada 19.01.-20.01.2019 cu reducere de 15% la toate produsele și un produs trend IT UP, cadou pentru fiecare client. Descoperă în noua drogherie dm din Bistrița, Str. Calea Moldovei, Nr. 40 A, tot ce este mai bun pentru FRUMUSEȚE, SĂNĂTATE, ÎNGRIJIRE CASĂ și BEBE” spun reprezentanții drogheriei dm, care se pregătesc să deschidă un nou magazin în Bistrița, în incinta galeriei comerciale B1 Shopping Bistrița.

Dm face parte din grupul dm care activează pe plan internațional și furnizează în 13 țări europene produse de drogherie și oferă, de asemenea, în China, o mică selecție a sortimentului dm prin intermediul unui magazin online. Cifra de afaceri a concernului s-a ridicat la 10.259 mil. €, în anul financiar 2016/2017, ceea ce reprezintă o creștere de 5,7% față de anul precedent.

În întreaga Europă dm are aproape 60.000 de angajați și operează în 3.464 de filiale.

Primele magazine dm au fost deschise în Germania în anul 1973, urmând Austria în 1976. Extinderea a continuat cu Cehia, Ungaria, Slovenia, Croația, Slovacia, Serbia, Bosnia, România, Bulgaria, Macedonia și Italia.

Dm România a fost înființată în anul 2007, an în care pe 22 noiembrie a și deschis prima filială în orașul de pe Bega, Timișoara, unde se află și sediul central. În același an au urmat magazinele din București.

Anii 2008 și 2009 au stat sub semnul extinderii, rețeaua extinzându-se la în orașele Deva, Cluj Napoca, Arad, Oradea, Tîrgu Mureș, Brăila, Pitești, Constanța, Reșița, Buzău și Lugoj ajungând să numere 20 de magazine.

În 2010 a urmat un pas important pentru consolidarea proceselor companiei, sub forma introducerii sistemelor de concern SAP și primul sondaj de opinie în rândul angajaților dm, proces finalizat în anul 2011 când dm a aniverstat 4 ani și a deschis cea de-a 50-a filială.

Dm a raportat pentru anul financiar 2017/2018 (încheiat la 30 sept.) o cifră de afaceri de peste 415 milioane lei, marcând o creștere de 22,3% față de anul precedent. Mai mult, cele 95 de magazine au generat un profit net de 6,3 milioane lei.