Gabriela Montoiu și-a făcut revistă: Se numește „Bună Ziua, Bistrița” și e lansată pe piață!

„Bună Ziua Bistrița” este numele celei mai recente publicații care a apărut în oraș. Este o revistă full-color, cu hârtie de calitate unde puteți citi interviuri cu oameni ingenioși, articole despre companii din județ, articole de atitudine și promovări ale principalelor obiective turistice din județ.

„Bună Ziua, Bistrița” e revista Gabrielei Montoiu!

Cu studii în domeniul comunicării și marketing-ului, Gabriela Montoiu a lansat un nou proiect: o revistă în care abordează subiecte variate despre oamenii acestui județ. Bună Ziua Bistrița apare trimestrial și se distribuie GRATUIT în localurile și instituțiile din întreg orașul. Revista abordează subiecte mondene și promovează tinerii valoroși din Bistrița și din întreg județul.

Este un proiect aflat la început de drum, unde Gabriela Montoiu a implicat o echipă devotată cu care colaborează la Prompt Comunication – firma sa de branding.

 

Marile companii din oraș pot cumpăra spațiu publicitar în revista Bună Ziua Bistrița. Primul număr al revistei are 62 de pagini, a apărut în decembrie 2017 și s-a epuizat rapid!

Revista Bună Ziua, Bistrița are o rubrică de design ambiental, unde Gabriela Montoiu și-a prezentat noua sa pasiune: amenajarea spațiilor interioare!

Urmându-și pasiunea pentru frumos, la cei 41 de ani, Gabriela Montoiu încearcă un domeniu sofisticat: designul ambiental! În primă fază și-a decorat spațiul din Piața Mică, iar ulterior, vila unde locuiește alături de familia sa. Pozele au stârnit admirație din partea prietenilor care s-au arătat surprinși de creativitatea transpusă în fapte. Designul este inspirat din locurile exclusiviste unde călătorește, dar folosește elemente vintage inspirate atât din perioada flower-power cât și din cea barocă.

„Bună ziua, Bistrița” este revista de publicitate și platforma de promovare concepută după tipare care pun în prim plan organizarea publicității într-un mod simplu, convingător, care valorifică fiecare client și mesaj adresat publicului larg. Prin acest concept dorim să creăm o cultură a publicității și a unui spațiu dedicat promovării, care deține o structură bine definită pe domenii și tematici, prezintă oamenii de afaceri ai orașului și poveștile lor de succes.

 

Gabriel Montoiu a explicat scopul acestui proiect, într-un interviu acordat Cristinei Chiriac, presedinte la Asociatia Nationala a Antreprenorilor: „Mă consider o fericită pentru că trăiesc în acest oraș, unul din cele 7 orașe medievale din România…!”

„Mi-am dorit ca Bistrița să aibă și un alt tip de mesaj… de fapt să completez mesajul care este dat de alți oameni frumoși, care la fel ca  și noi au depus timp și energie să promoveze acest oraș și totodată județul Bistrița-Năsăud. Sunt foarte mulți oameni minunați care fac acest lucru și m-am gândit să vin și eu să completez, să aduc un instrument prin care să promovăm anumite lucruri care se întâmplă aici… să revigorăm anumite colecții legate de patrimoniul acestui oraș și al acestui județ.” – a completat Gabriela Montoiu.

O incursiune în fabuloasa moștenire a unuia dintre cele șapte orașe medievale ale României, realizată în pragul sărbătorilor de iarnă cu sprijinul realizatorului TV Cristina Chiriac, Canal 33 și LifeVision Films. Vă invităm să redescoperim împreună obiectivele istorice, obiceiurile și tradițiile autentice, frumusețea, valoarea și profunzimea Bistriței. Mulțumim pentru implicare Complexului Muzeal Bistrița și viceprimarului Bistriței – Cristian Niculae.

În plan politic, Gabriela Montoiu a fost responsabilă cu comunicarea și cu acțiunile de marketing ale partidului. A condus Organizația Județeană de Femei a PDL, deține un mandat de consilier județean și a candidat la alegerile europarlamentare în 2014.

În 2016, Gabriela Montoiu a ieșit din scena publică și NU a mai candidat pe listele de partid. S-a măritat cu Marius Cotor, fostul șef de la Leoni și a avut o nuntă discretă la o pensiune din Maramureș.

Doamna Montoiu activează în mai multe proiecte și periodic organizează evenimente de caritate. Deține o firmă care produce eșarfe din mătase naturală, linie care poartă numele fiicei sale Romana, iar în paralel coordonează agenția de publicitate: Prompt Communication.

CLICK să vezi revista în format electronic!