Iarăși ne ABUREȘTE cu linii verzi pe pereți! Primarul Crețu s-a dat cu autobuzul electric și a zis că PROBABIL Bistrița va avea așa ceva! După anul 2020!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Linia verde a Bistriței este o nouă gargară de campanie a lui Ovidiu Crețu! Presa locală a fost convocată într-o vizită de urgență cu autobuzul electric adus de o companie care vizitează mai multe primării din țară. Poliția Locală a blocat traficul pentru a face culoar autobuzului electric în care se aflau Crețu și ziariștii.

Traseul ales: Bulevardul Republici – 1 Decembrie – Han – Grigore Bălan – Piața Centrală ( zona Flora – Biserica de la Coroana) – Dornei – Gheorghe Șincai.

 

 

 

 

 

 

Deocamdată doar proiecte și speranțe. Nici în 2020, Bistrița NU va avea linie verde. Crețu a spus-o !

Primarul Ovidiu Crețu recunoaște că o linie electrică în municipiu va fi posibilă abia după anul 2020. Linia verde ar lega Viișoara de Unirea, prin zona centrală și implică lucrări complexe, de lărgire a trotuarelor, stații de încărcare, refugii pietoni, desființare locuri de parcare etc. pe lungimea întregului traseu.

Proiectul liniei verde pentru Bistrița este estimat la 8 milioane de euro și va fi depus pe liniile de finanțare europene, care momentan sunt închise.

Crețu visează la linii verzi pe pereți. NU are nici măcar documentațiile, dar promite autobuse electrice!

 

 

La această oră, Primăria Bistrița NU are documentație și abia astăzi va semna proiectarea acestei linii verzi, cu o firmă din București. După finalizarea documentației, proiectul va putea fi depus spre finanțare și dacă este eligibil va fi finanțat. Așadar, mai sunt etape care trebuie parcurse și linia verde NU are finanțare și nici garanții că va fi pe lista proiectelor finanțate. Cu toate astea, Crețu revine în plan mediatic prin noi promisiuni electorale.

Autobuzul electric are autonomie 100 de kilometri, (cca 6 ore de mers prin traficul de oraș) și costă DUBLU față de un autobus pe motorină.

Un tramvai numit DORINȚĂ – era nevoie de peste 100 de milioane de euro bani cash. Varianta a picat, dar s-au dat bani pe studii!

Primarul Bistriței și-a dorit linii de tramvai, și a comandat un studiu de oportunitate pe care l-a realizat Universitatea Tehnică din Cluj. Costurile s-au dovedit a fi enorme și într-un final s-a renunțat la această idée.

Linia de tramvai depășea 100 de milioane de euro, de aceea s-a ales planul B: autobuse electrice pentru transportul în comun:

“În toate orașele europene transportul în comun trece prin centrul istoric… este adevărat că multe din orașe și-au permis să-și facă tramvai. Ne-am fi dorit și noi să facem un tramvai pe această linie, însă din păcate costurile ar fi fost mult prea mari. Am făcut și noi  un studio de oportunitate, în 2014 l-am comandat cu Univ. Tehnică din Cluj și linia de tramvai cu toate reducerile urca la peste 100 de mil euro ceea ce pt Bistruița NU e fezabil cel puțin în următorii 8-10 ani” a declarat Ovidiu Crețu.

 

 

 

 

 

 

 

Ovidiu Crețu începe campania electorală și se lansează în promisiuni fantastice, imposibil de realizat în viitorul apropiat, care au ca termen mandatul viitor. Exercițiul de imagine îl poate costa pe cel care are deja la activ mai multe gogonate. Fondurile europene sunt promisiuni ambalate frumos-frumos pentru a masca ne-realizările celor două mandate de până acum și cu siguranță vor fi folosite în programul electoral următor.

 

 

 

 

2 comments

  1. De la drumuri care incarca cu curent wireless de la sosea la baterie pana la masini cu propulsie nucleara si pana la biodiesel din alge marine

  2. http://ecoprofit.ro , aici gasiti tot ceea ce vreti sa stiti despre linile verzi