Lucrările de reparații se execută pe timp de noapte în zonele intens circulate din Bistrița

Pentru a nu îngreuna și mai mult traficul rutier din zonele intens circulate din Bistrița, administrația locală a luat decizia de a efectua lucrările de reabilitare a părții carosabile pe timp de noapte.

Potrivit Primăriei Bistrița, lucrări pe timpul nopții se desfășoară pe străzile Drumul Cetății și Simion Mândrescu (actuala centură).

”Din păcate, din cauza timpului nefavorabil lucrările merg mai anevoios.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create de aceste lucrări și vă asigurăm că facem tot posibilul să finalizăm reparațiile cât mai repede”,
susține viceprimarul municipiului Bistrița, Cristian Niculae.

Pe strada Calea Clujului, lucrările au fost efectuate în perioada stării de urgență, când traficul rutier a fost redus.

Lucrările continuă și în ceea ce privește programul de asfaltare a celor 50 de străzi cuprinse pe lista reabilitărilor din acest an.

Săptămâna trecută au fost finalizate lucrările de asflatare pe strada Cezar Boliac.

Pe strada Nicolae Drăgan au fost necesare intervenții la fundația drumului, astfel că abia marți, 2 iunie, a fost turnat stratul final de uzură.

Pe strada Arțarilor s-a turnat deja asfalt, urmând ca parcarea generoasă din această zonă să fie asfaltată în cel mai scurt timp, după realizarea unei rigole de colectare a apelor pluviale.

În această săptămână va fi reabilitată strada Romană și se vor efectua lucrări de ridicare a gurilor de canalizare la nivelul asfaltului pe toate străzile asfaltate recent.

One comment

  1. Fluidizarea circulatiei auto de o parte si de alta a căii ferate din orasul Bistrita rămâne o problemă nerezolvată. Dacă totusi, in partea de vest a orasului problema este cât de cât rezolvată prin cele două pasarele peste calea ferată, in schimb, pe portiunea de la gară pâna la intersectia cu DN17C , orasul este rupt in două din cauza liniei ferate care duce spre Bistrita Bargaului, desi traficul feroviar pe aceasta ruta este extrem de redus. Cu toate acestea, aici si numărul trecerilor la nivel cu calea ferată este prea mic si crează blocaje in traficul auto. De aceea, având in vedere că in această săptămână va fi reabilitată strada Romană, care este ruptă in două de calea ferată ar trebui luată în considerare si amenajarea unei treceri la nivel în această zonă. De altfel, chiar aici în zona strazii Romană încă pe vremea comuniștilor a existat o trecere la nivel care făcea legătura între bulevardul Decebal si strada Zefirului. Ba mai mult, acum după demolarea intreprinderii „Teracota”, însăsi strada Romană ar putea fi prelungită până la intersectia cu Drumul Cetatii, asigurând o legătură directă între strada Artarilor si zona industrială a orasului.