Ioan Turc, în campanie la TeraPlast: „rămâne exemplul cel mai bun că un parc industrial în afara Bistriței ar fi soluția care deschide cele mai mari oportunități de dezvoltare a unui business!”

Aflat în campanie electorală pentru funcția de primar, Ioan Turc a vizitat astăzi fabrica TeraPlast.

Compania deține o suprafață mare de teren în afara municipiului În acest sens, compania pregătește investiții ample, de peste 20 de milioane de euro. Pentru realizarea acestora, TeraPlast intenționează să depună proiecte pentru ajutor de stat în cadrul Schemei de ajutor de stat pentru stimularea investițiilor cu impact major în economie.

.”Grupul TeraPlast, cel mai mare producător de materiale pentru piața construcțiilor cu capital 100% românesc, este un exemplu că și la noi se poate.

Din calendarul vizitelor pe la societăți comerciale de succes nu putea lipsi întâlnirea cu bistrițenii care lucrează la TeraPlast, o afacere relocată de niște ani pe un teren limitrof municipiului, tocmai pentru a se putea extinde.

Am discutat cu o parte dintre angajați și a reieșit importanța modelului de management al grupului, orientat pe creștere sustenabilă, vizibilă de la an la an, total diferit de variantele neperformante, centrate doar pe profit și cheltuirea ineficientă a banilor.

Alexandru Stânean, directorul general al TeraPlast, ne-a expus și situația la zi: “Niciodată platforma noastră nu a fost mai goală, ca urmare a comenzilor foarte mari pe care le avem.

Guvernul a înțeles până acum că investițiile publice sunt unul dintre pilonii de susținere a economiei în vremuri dificile. Drept urmare, în acest moment, constructorii și producătorii de materiale de construcții au de lucru”.

TeraPlast rămâne exemplul cel mai bun că un parc industrial în afara Bistriței ar fi soluția care deschide cele mai mari oportunități de dezvoltare a unui business.” – a completat Ioan Turc.