LIDL va deschide un nou magazin în Bistrița, în locul unei baze sportive! Vezi unde va fi amplasat!

Compania germană LIDL cu prezență globală și cu o istorie de aproape 90 de ani va construi la Bistrița un nou magazin. Acesta va fi situat în apropierea Podului Berăriei, în zona în care în prezent funcționează baza sportivă Raoul.

Primarul orașului Bistrița, Ovidiu Crețu, este cel care a făcut publică informația și care a anunțat că în acest an, terenul de sport va fi desființat, iar în locul său va fi construit un nou magazin LIDL, cel de-al treilea ca număr care va funcționa în municipiul Bistrița.

”Acel teren de sport va fi, din păcate, desființat. Cred eu că în acest an, pentru că au venit, au solicitat un certificat de urbanism de informare, urmează să se construiască un magazin Lidl acolo, pe tot terenul acela. Eu spun că e păcat, pentru că acele terenuri sunt foarte bune, calitatea suprafeței este foarte bună, dar banul vorbește dacă discutăm de afaceri. Probabil că proprietarul, cu banii pe care îi va lua pe terenuri o să construiască în altă parte alte terenuri de sport” a precizat primarul Ovidiu Crețu.

În ceea ce privește compania LIDL, evoluția acesteia a fost marcată de o expansiune rapidă pe întreg teritoriul Europei în ultimele decenii, iar din anul 2017 este prezentă și pe teritoriul Statelor Unite ale Americii.

Activând în 30 de țări din lume, cu mai mult de 215.000 de angajați, ne numarăm printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial. Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, cu peste 100 de centre logistice, care asigură aprovizionarea pentru aproximativ 10.000 de magazine” spun reprezentanții companiei.

Activ în România din 2011, Lidl își definește poziția pe piața locală prin cel mai bun raport calitate-preț.

Misiunea noastră în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Modelul de business Lidl este unic pe piața locală, iar activitatea noastră este ghidată de o serie de valori printre care calitatea, proximitatea, responsabilitatea, dinamismul, simplitatea, prospețimea și originalitatea. Peste 80% dintre produsele comercializate în magazinele noastre sunt produse marcă proprie, dezvoltate împreună cu furnizori locali și internaționali special pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților din România” mai spun reprezentanții LIDL.

Sursa foto: www.supermarketnews.com, www.facebook.com – Baza Sportivă Raoul Arena

2 comments

  1. prof. Florin I. Bojor

    E tare ca avem legislatie pentru toate aberatiile si nu avem lege care sa opreasca distrugerea spatiilor sportive. Tot ii ponegrim pe comunisti pentru urbanismul lor, dar urbanismul democratilor transforma orasele in WC-uri comunitare. Bravo!

  2. Balan Marius - contribuabil

    Om bate HAPUCU printre rafturi. Tari bistritenii. Foarte tari, cu o putere de cumparare de invidiat. Cumparare si nu CUMPATARE…..la EURI !