Știți cât plătește Primăria Bistrița pentru curățenie în birouri? Peste 3.000 de euro pe lună! E mult, e puțin?

Primăria Bistrița a renunțat la femeile de serviciu și a scos la licitație activitatea prestată de acestea. Curățenia în sediile instituției este realizată de o firmă specializată care încasează lunar peste 3.000 de euro. Contractul  fost atribuit firmei RCT STARK SRL  din Mureș. Valoarea finală a contractului este 181.390  lei (aproximativ 40.000 de euro pe 12 luni).

 

Lună și bec la Primărie, cu 3.300 de euro pe lună!

 

De acești bani, se face curățenie în sediile instituției:

– Str. Piața Centrală nr.6

– Str. Piata Centrală nr. 2

– Str. Nicolae Titulescu nr. 3

– Str. Gheorghe Șincai nr. 2

– Str. Liviu Rebrenu nr. 18

– Str.Dornei nr. 12  – Direcția Municipală de Servicii Sociale.

x33Str. Piața Centrală nr. 2-6 : în sediul principal se va face curățenie zilnică în timpul programului de lucru de la ora 06.30 – 14.30. De luni până vineri, prestatorul va asigura curățenia în fiecare zi, pe: holuri, scări interioare, băi, birouri relații cetățeni, sală de căsătorii, curte cu o persoană angajată cu normă întreagă . De asemenea, va realiza curățenia de 2 ori pe săptămână după ora 15.30; (birouri, sala de ședință) și curățenie generală – cu periodicitate la 3 luni.

 

Sediul CETIN – spațiul din str. Liviu Rebreanu nr.18. Conform contractului, se asigură curățenie zilnică de la ora 08.00 – 16.00 pe – holuri, scări, băi, terasă, săli de cursuri, birouri, dependințe, curte.

Spatiul din str. Gheorghe Șincai nr.2 : operațiuni zilnice, de 2 ori pe săptămână, trimestriale și ocazionale. Curățenie zilnică în timpul programului de lucru de la ora 06.30 – 14.30  de luni până vineri (prestatorul va asigura curățenia zilnică pe holuri, scări interioare, băi, spațiu relații cu publicul, oficii, camera ofițer serviciu. De asemenea se va face curățenie de 2 ori pe săptămână, după ora 16.30; (birouri) și o dată la 3 luni va face curățenie generală.

primaria-bistrita-nou

DSC014381-440x247

 

 

 

 

 

 

 

Spatiul din str. Dornei nr. 12: se face curățenie de 2 ori pe săptămână între orele 08.00-16.30 în birouri, holuri, casa scarii, grupuri sanitare.

Sediul din str. Nicolae Titulescu nr. 3: operațiuni zilnice, de 2 ori pe săptămână, trimestriale și ocazionale. Curățenie zilnică după ora 15.30 (holuri, scări interioare, băi, camera ofițer serviciu). Curățenie semestrială (arhivă) între orele 8,00-16.30.

Firma RCT STARK SRL  din Mureș, care a câștigat contracul de 40.000 de euro cu Primăria Bistrița oferă servicii de curățenie „all incusive” cu personal calificat, echipamente moderne, aspiratoare silențioase și detergenți.

 

 

 

 

 

 

 

3 comments

  1. Sunt doua de la o firma privata care vin de la ora 17 si doua ceasuri stau la povesti dupa care dau cu mopul pe holul principal si cam de doua ori pe saptamana prin birouri, este o mizerie mare deoarece pierd vremea. Cand erau angajatele primatiei treaba a mers mult mai bine, acuma avem firma formsta din doua femei care nu se mai satura de cafea si povesti. Mai sunt si obraznice. Oare de ce?

  2. La cata „mizerie” este in primarie, ar trebui facuta mai multa „curatenie”.

  3. Nu stim daca e mult sau putin fiindca nu stim cate femei de serviciu erau angajate la primarie si ce salar lunar aveau, ca sa putem face comparatie.