Marketing de 2 lei cu specific PSD-ist, pe zona Sîngeorz-Băi! Radu Moldovan vrea să prostească lumea că de fapt EL e jupânul pe Drumuri Naționale! De fapt, banii pentru asfalt vin de la Guvern, NU de la Consiliul Județean, iar canalizarea pe Sîngeorz e pe bani europeni, înainte ca Moldovan să devină șef la județ!

 -  -  542897



Președintele Consiliului Județean face pe reporterul și încearcă să marcheze-n teritoriu cu investiții care NU-i aparțin. La modernizarea DN 17 D: Sîngeorz Băi – Rodna (km 55 – 75) președintele CJ a fost prezent și i-a luat un interviu lui Slavita, directorul Secției Județene de Drumuri Naționale. Episod penibil în care Slavita explică modul în care se realizează modernizarea drumului, cu utilajele pe fundal.

 

În fapt, modernizarea Drumurilor Naționale intră în atribuția Ministerului Transporturilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Președintele PSD adresează întrebări directorului Slavita despre termenul de finalizare a lucrării de reabilitare a DN 17 D, tehnologia folosită etc, iar la final a amintit de continuarea investițiilor în Sîngeorz-Băi, cu referire la contractul de modernizare și extindere a rețelelor de apă-canal, proiect derulat de Consiliul Județean, parte a master-planului de apă-canal etapa 1,  semnat în 2010, pe vremea când Radu Moldovan era deputat de Beclean.

 

Începem modernizarea DN 17 D în intravilanul orașului Sângeorz-Băi! Abia acum, din cauza lucrărilor de reabilitare a rețelelor de apa și canalizare din orașul stațiune derulate de Consiliul Județan! #FapteNuVorbe#ContinuămMunca

Publicată de Emil Radu Moldovan pe Joi, 3 octombrie 2019

Consiliul Județean are atribuții strict pe drumurile județene, dar cu toate astea, Radu Moldovan forțează nota și încearcă să-și asume absolut toate investițiile, de pe orice zonă posibilă. (drumuri agricole, fonduri guvernamentale pe Sănătate, Infrastructură etc.)

Aproximativ 125.000 de euro pe kilometru costă acest tip de lucrari de reinnoire a imbracaminții rutiere!

Fondurile necesare pentru această investiție au fost alocate de Ministerul Transporturilor, așa cum a promis ministrul Răzvan Cuc în cadrul unei vizite efectuate în județul nostru la începutul lunii august. Investiția se ridică la circa 12 milioane de lei, potrivit inginerului Alexandru Slavita.

Fondurile necesare pentru această investiție au fost alocate de Ministerul Transporturilor

Un interviu la fel de stupid a avut loc în 2017. Pe aceeași rețetă, Radu Moldovan a reluat scenariul în octombrie 2019, de data asta pe tronsonul Sîngeorz Băi.
Pe același scenariu: cu Slavita explicând tehnologia de ranforsare a Drumurilor Naționale 17 C sau D.

VIDEO din 2017, pe același scenariu, cu directorul Secției de Drumuri Naționale, la cheremul președintelui Consiliului Județean! 

Au început lucrările de ranforsare a Drumului Național 17 D pe traseul Salva-Năsăud-Feldru (17 Km). Estimările specialiștilor arată că în situația unor condiții meteo favorabile până la începutul lunii Decembrie vom avea primul strat de asfalt pe acest tronson! La finalul lucrărilor, în primăvara anului viitor, acest tronson va fi similar cu tronsoanele Beclean-Salva și Dumitra-Năsăud! #FapteNuVorbe#ModernizareDN17D

Publicată de Emil Radu Moldovan pe Luni, 23 octombrie 2017

 

Astfel de realizări care NU aparțin bugetelor județene a mai prezentat și Marian Oprișan baronul de Vrancea, la inaugurarea Drumului Național 2A.

După 8 ani de promisiuni, Drumurile Naționale 17 C și D au parte de modernizări de suprafață, asumate de Radu Moldovan, chiar dacă șeful PSD NU are atribuții la acest capitol!

Radu Moldovan a câștigat alegerile din 2012 cu două mari promisiuni: modernizarea drumului Beclean-Sângeorz, respectiv Bistrița-Năsăud. De fapt, DN 17 D ( Bistrița – Năsăud spre Valea Sălăuței) și DN 17 C ( Beclean – valea Someșului) aparțin Companiei Naționale de Administrare a Drumurilor Naționale, iar Consiliul Județean NU are nimic de-a face cu aceste drumuri. Cu toate astea, Moldovan s-a înhămat la asfaltare și a luat voturi de pe Valea Sălăuței și de pe Valea Someșului cu aceste două promisiuni iar după 8 ani de la promisiuni, Radu Moldovan încearcă să-și asume aceste investiții, pe principiul “de ce NU le-au modernizat cei dinaintea mea?”

Contractul de reciclare mixtură asfaltică (a NU se confunda cu reabilitarea generală, cum a fost în cazul DN 17 Cluj – Tihuța, de exemplu , lucrare care a implicat lărgire carosabilului și intervenții la fundația drumului.

Citiți și:

Mai știți promisiunea cu asfalt spre Sângeorz? Dar cu asfalt spre Năsăud? SIGUR că NU se fac în mandatul său, dar Radu Moldovan a găsit vinovatul: ministrul Cioloș și tehnocrații! Pe bune?

5 bookmark
4 notes
2622 views
bookmark icon

4 thoughts on “Marketing de 2 lei cu specific PSD-ist, pe zona Sîngeorz-Băi! Radu Moldovan vrea să prostească lumea că de fapt EL e jupânul pe Drumuri Naționale! De fapt, banii pentru asfalt vin de la Guvern, NU de la Consiliul Județean, iar canalizarea pe Sîngeorz e pe bani europeni, înainte ca Moldovan să devină șef la județ!

    Write a comment...

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.