Peste 100 de sesizări, depuse de bistrițeni prin intermediul aplicației CityHealth

Implementarea unui instrument digital pentru comunicarea cu cetăţenii din municipiul Bistrița se dovedeşte a fi de un real ajutor în identificarea şi rezolvarea problemelor cu care aceştia se confruntă, spune primarul Ioan Turc.

Potrivit sursei citate, în 10 zile de la lansarea aplicaţiei City Health, au fost create aproape 1.000 de conturi şi au fost transmise peste 100 de sesizări, din care mai mult de jumătate au primit deja o soluţionare.

”Este doar un prim pas pe care l-am făcut în crearea unui sistem eficient de comunicare între administraţie şi cetăţeni, care are ca scop final eficientizarea procesului decizional şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite cetăţenilor. Toate sesizările sunt analizate zilnic şi vor fi cuprinse în planurile de intervenţie ale serviciilor operative din cadrul primăriei sau în documentaţiile tehnico-economice care vor fi elaborate în vederea derulării unor investiţii viitoare”, a completat primarul Ioan Turc.

În următoarea etapă, administrația locală va consulta cetăţenii cu privire la câteva proiecte de impact major care urmează a se derula şi va fi operaţionalizată bugetarea participativă astfel încât cetăţenii să poate depune propuneri de proiecte care vor fi finanţate din bugetul local.

Obiectivul declarat este acela de a creşte exponenţial gradul de implicare a cetăţenilor în luarea deciziilor care privesc atât viaţa de zi cu zi, cât şi viitorul nostru, al tuturor”, a mai completat Ioan Turc.