Președintele CJ Bistrița-Năsăud: ”Am început să facem demersurile necesare să mutăm o cât mai mare parte din activitate la domiciliu”

 -  -  1


Președintele Consiliului Județan Bistrița-Năsăud, Emil Radu Moldovan, a anunțat că, în contextul epidemiologic actual, instituția pe care o conduce face demersurile necesare astfel încât angajații să își poată desfășura activitatea de acasă.

”În urma ultimelor decizii luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, se restrânge din ce în ce mai mult activitatea și în cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean. Vom ajunge, nu peste mult timp, să rămânem doar la continuitate. Am început să facem demersurile necesare, să facem abonamente la programe Microsoft și la alte tipuri de programe și soluții IT, să mutăm o cât mai mare parte din activitate la domiciliu. În urma unor discuții, am luat decizia ca acolo unde angajații nu au mijloacele informatice proprii, în baza unui proces-verbal de predare-primire să le dăm voie să își ducă echipamentele informatice din Consilil Județean acasă și să ducem cât mai mult din zona de activitate pe telemuncă, proces reglementat în Codul Muncii. Sper să nu ajungem în scenariile în care nu mai iese nimeni din casă. E foarte greu de prezis ce va decide în momentul de față Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar ce se va decide va fi respectat strict și de către noi”, a declarat președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Emil Radu Moldovan.

Întrebat ce se întâmplă cu ședințe CJ Bistrița-Năsăud, Moldovan a mai precizat că acestea ar putea să se desfășoare la Centrul Cultural Dacia, o decizie în acest sens urmând să fie luată în scurt timp.

Am avut o primă discuție de lucru, încă nu este o decizie luată, dar s-ar putea să o luăm. Păstrând regulile de distanță socială, fără prezența presei, vom putea face ședința în sala Centrului Cultural Dacia. Consilierii județeni vor fi rugați să stea la distanță și prin vot deschis ne vom duce în sala Centrului Cultural Dacia și ne vom face ședințele. Nu o să mai fi invitați toți directorii din CJ, dar, prin intermediul telefoanelor, vor fi la dispoziție. Dacă în timpul ședinței intervine o situație, îi vom suna. Ne adaptăm situației și continuăm activitatea respectând strict regulile de igienă, de siguranță sanitară, de distanță socială care sunt prevăzute în reglementările în vigoare”, a mai completat Emil Radu Moldovan.

0 notes
829 views
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *