Din Bistrita

Restaurantul Fishermann’s se redeschide! Ce zice patronul Coruțiu despre controlul OPC, în urma căruia a luat 10.000 de euro amendă!

 -  - 


Reprezentanții Restaurantului Fishermann’s au transmis un drept la replică, cu referire la controlul OPC. Aceștia au redeschis bucătăria și au transmis poze cu situația remediată!

Textul integral:

„În data de 13 iulie 2022, ora 09:30, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului a efectuat un control sanitar în cadrul restaurantului complexului Fisherman’s Colibița, prin care au fost constatate anumite nereguli, printre care prezența în bucătăria și blocul alimentar a unor produse folosite ca materii prime care nu aveau atașate informațiile de identificare, data limită de consum și data durabilității minimale stabilite de producător, echipamente și ustensile neconforme și lipsa afișării certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului.

 Menționăm că acest control s-a efectuat chiar în timpul preparării micului dejun, astfel încât ambalajele produselor menționate erau în mod firesc deschise, unele chiar aruncate, iar ustensilele și tigăile folosite la gătit erau evident pătate cu materie primă alimentară.

Ulterior controlului efectuat, am receptat problemele ridicate și am luat măsurile necesare și conforme, astfel încât să respectăm atât legislația în vigoare, cât și normele referitoare la sănătatea clienților noștri. Aceste măsuri au întreprins acțiuni precum stabilirea datelor limită de consum a alimentelor, trierea produselor și selectarea amănunțită a mărfii care a fost caracterizată ca optimă, curățarea echipamentelor și ustensilelor utilizate, afișarea certificatului de înregistrare de la Registrul Comerțului. Motiv pentru care, prin Procesul verbal de constatare nr. 0470877, emis de ANPC in 14.07.2022, s-a și dispus deschiderea și reluarea activității bucătăriei noastre.

 Ne recunoaștem partea noastră de vină, motiv pentru care am și acționat în consecință în cel mai scurt timp posibil, însă suntem de părere că modul prezentării problemei a fost unul exagerat si nedrept atât față de personalul bucătăriei, care se străduiește în plin sezon să servească prompt, cât și față de clienții noștrii fideli, restaurantul nostru neavând înregistrată în întreaga noastră activitate niciun caz de toxinfecție sau altă îmbolnăvire de natură alimentară.

Pentru că activăm într-un domeniu cu o legislație dinamică și pentru că multe dintre preparatele noastre provin din materie primă produsă la ferma noastră proprie din Pasul Tihuța, în vederea asigurării calității bio a acestora, ne-am asumat riscul producerii unor greșeli de etichetare, dar și responsabilitatea de a le repara în cel mai scurt timp.

Complexul Fisherman’s Colibița reprezintă primul mare resort de liniște și relaxare din stațiune. Suntem dedicați permanent în a ne ridica la nivelul de exigență al clienților noștri, motiv pentru care facem toate eforturile pentru a păstra încrederea în serviciile noastre.

Ne străduim să servim preparate produse preponderent din materii prime bio și conforme cu legislația în vigoare. Avem speranța ca la perioada complicată pe care o întâmpină majoritatea celor care activează în industria HoReCa să nu contribuie și denaturări sau dezinformări ce prezintă în mod iresponsabil și cu jumătate de adevăr activitatea bucătăriei noastre.”

Citiți și:

11 views
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.