www.cetateabistrita.ro – site-ul de 3 lei care a costat 6.500 de euro! L-au luat de-a gata și au umflat cu lopata bani publici! Un șmen EVIDENT al Primăriei Bistrița!

 -  -  31297


Primăria Bistrița a investit TOTAL aiurea în promovarea turismului în Bistrița, prin ctualizarea unui site care are 20 de vizitatori/zi. Contractul privind „Actualizarea și promovarea pagini web: www.cetateabistrita.ro” a fost câștigat de SC TOURMONT KING SRL Bistrita iar valoarea contractului este de 29.880 lei (6.500 de euro).

harta_trasee_turisticeSite-ul exista încă de-acum 4 ani, ca parte-componentă a unui contract european privind brandul turistic al orașului. cetateabistrita.ro reprezenta o hartă 3 D  cu principalele obiective turistice ale Bistriței.

DETALII despre BRANDUL orașului: http://www.nord-vest.ro/Promovarea-turistica-a-cetatii-medievale-Bistrita–eID1343.html

Contractul de actualizare a fost acordat în luna iunie, după ce Ovidiu Crețu și-a asigurat un nou mandat la conducerea Primăriei Bistrița.

La data la care a fost încredințat contractul de actualizare, site-ul www.cetateabistrita.ro avea doar 2 vizitatori pe zi, dacă luăm în calcul datele de monitorizare transmise de trafic.ro. pe lunile martie-aprilie-mai.

 

 

După aproape 6 luni, site-ul are 20 de vizitatori și reclame în toată presa locală

 

ssr

cc-1

 

 

 

Reclame în toată presa locală și cifre umflate la vizitatori!

Pe pagina principală, site-ul afișează 600 de vizitatori/zi, un număr imposibil de realizat și ușor de măsluit. Pe trafic.ro, sunt înregistrați 20 de vizitatori/zi și pare imposibil de atins target-ul impus… 200.000 de vizitatori unici.

bc

bc2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.cetateabistrita.ro  arată învechit și costurile sunt ENORME, în condițiile în care  90 % din site era gata-realizat, iar din iunie s-au efectat doar mici-modificări. Site-ul descrie principalele obiective ce pot fi vizitate, o monografie a așezării, prezintă câteva clădiri istorice, agenda de evenimente a Casei de Cultură!

 

Scopul contractului, imposibil de atins: 200.000 de vizitatori într-un timp record de 6 luni. Pe ce s-au dat 6.500 de euro încât s-a ajuns la 20 de vizitatori/zi:

ccz

ppg2

 

 

 

 

 

 

 

 

Scopul acestui contract este îmbunătățirea site-ului existent și atragerea a 200.000 de vizitatori ai site-ului, într-un timp record de 6 luni.

–  Gazduire website pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
–  Monitorizare trafic pe pagina web : www.cetateabistrita.ro pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
–  Administrarea website-ului pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
–  Actualizarea conținutului calendarului anual de evenimente din cadrul website-ului: text, fotografii, materiale video. Aceste materiale nu vor fi puse la dispoziție de către autoritatea contractantă, ele fiind produse de către prestatorul serviciilor de informare și publicitate și avizate de către autoritatea contractantă;
– Promovare website prin bannere online, în presa online locală – promovare online cu bannere 600 x 100 px postate pe homepage si la inceputul fiecarui articol in perioada iunie 2016 – decembrie 2016.

Practic, de când s-a încredințat contractul, pe site s-a postat un album foto-video și un banner de promovare ce e prezent pe majoritatea ziarelor on-line. Aceste actualizări și promovări au costat 6.500 de euro o sumă enormă în raport cu impactul REAL al acestui contract.

 

3 notes
422 views
bookmark icon

3 thoughts on “www.cetateabistrita.ro – site-ul de 3 lei care a costat 6.500 de euro! L-au luat de-a gata și au umflat cu lopata bani publici! Un șmen EVIDENT al Primăriei Bistrița!

    Write a comment...

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *