Știați că documentele de urbanism se pot verifica on-line, la un click distanță? Primăria Bistrița continuă digitalizarea!

Primăria Bistrița a pus la dispoziția cetățenilor o platformă care permite cetățenilor să verifice on-line stadiul în care se află documentele solicitate.

În link-ul de mai jos, puteți vedea care sunt pașii de obținere a informațiilor. Practic, se accesează site-ul Primăriei Bistrița, secțiunea servicii on-line și astel se poate urmări traseul intern al documentelor solicitate.

În cazul documentelor legate de urbanism, cetățenii pot verifica on-line stadiul autorizației de construire sau a certificatului de urbanism pe baza numărului de înregistrare introdus în sistem.

Platfoma Primăriei este în plin proces de dezvoltare iar cetățenii pot obține date despre: parcări on-line, bugetare participativă, consultări sondaje, depunere petiții on-line, programări acte de identitate sau radiere vehicule.

Procesul de digitalizare îmbunătățește serviciile oferite de administrația locală dar în același timp oferă cetățenilor posibilitatea de a adresa petiții on-line, evitând deplasarea la ghișeu!